Foto: Martin Ahven
Nipid
27. mai 2020, 12:07

Kas Kaup24 kaval skeem? Klient sai katkise diivani, raha tagastamise asemel pakutakse poe krediiti

Nipiraamatu toimetusse on saabunud kiri nördinud tarbijalt, kes tellis endale kaup24.ee e-poest diivanvoodi. Lisaks sellele, et kaup jõudis kohale üheksa päeva lubatust hiljem, oli see ka defektiga, mida e-pood enda vastutusele ei võta. Mida sellises olukorras teha, uurisime tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametist.

Nipiraamatu toimetusse on saabunud kiri nördinud tarbijalt, kes tellis endale kaup24.ee e-poest diivanvoodi. Lisaks sellele, et kaup jõudis kohale üheksa päeva lubatust hiljem, oli see ka defektiga, mida e-pood enda vastusele ei võta. Mida sellises olukorras teha, uurisime tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametist.

Edasi lugemiseks: