Emotsioon loeb ja sestap on e-poe kõige tähtsam kriteerium selle mugavus. Foto: Karolina Grabowska / Pexels
Tarbija
25. veebruar 2022, 08:12

E-POODNIK PALJASTAB: 7 trikki, mille abil veebikauplused sind ostma meelitavad

Traditsioonilistes poodides kasutatakse kümneid viise, et tooteid inimestele parimal võimalikul viisil näidata – toodete asetus lettidel ja vaateakendel on täpselt paika timmitud. Sama soovivad teha ka e-poed, kuid nende valikus on tuhandeid, mõnikord ka kümneid tuhandeid tooteid, mida näha ja katsuda ei saa, riiete proovimisest või lõhnade nuusutamisest rääkimata.

Hansaposti turundusosakonna juhataja Maris Kivi teeb pressiteates ülevaate peamistest nippidest, millega veebikaubamajad tihedas konkurentsis ostjaid enda juurde meelitavad.  

Edasi lugemiseks: