Märtsis-aprillis kasvas pea kõikide puu- ja juurviljade müük. Näiteks kapsa müük tõusis Prisma Peremarketites võrreldes 2019. aastaga pea 70%. Hüppeliselt kasvas ka sidruni, ingveri, küüslaugu, paprika ja rohelise sibula müük. Foto: PantherMedia/Scanpix
Toiduuudised
16. jaanuar 2021, 13:30

Kuidas koroona inimeste ostuharjumusi mõjutas: rekordeid lõid nii lõhe kui rukkijahu

Koju jäädes hakkasid inimesed ka rohkem süüa tegema. Varasemast palju rohkem osteti kõike seda, millest ise toitu valmistada, näitavad suurpoodide müügiarvud. „Aastataguse ajaga võrreldes kasvas detsembris terve lõhe müük neli ja lõhefilee müük lausa kuus korda,“ ütleb Prisma Peremarketi hankedirektor Tõnis Tomingas.   

Koju jäädes hakkasid inimesed ka rohkem süüa tegema. Varasemast palju rohkem osteti kõike seda, millest ise toitu valmistada, näitavad suurpoodide müügiarvud. „Aastataguse ajaga võrreldes kasvas detsembris terve lõhe müük neli ja lõhefilee müük lausa kuus korda,“ ütleb Prisma Peremarketi hankedirektor Tõnis Tomingas.   

„Pandeemia puhkedes kasvas selliste toodete müük, mis võimaldavad ise kodus toitu valmistada. Rohkem hakati ostma jahu ja jahusegusid – eriti kasvas rukkijahu müük –, samuti helbeid ja tangaineid, maitseaineid, pastat, moosi ja mett. Kasvas ka värske liha müük, rohkelt osteti nii jahutatud kui ka marineeritud lihatooteid,“ ütleb Rimi Eesti Food ASi avalike suhete juht Katrin Bats ja lisab, et pigem eelistati värsket toorainet ja poolfabrikaadid jäid tagaplaanile. 

 

Edasi lugemiseks:

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
3.99