Foto: Adobe Stock
Nipiraamat 25. veebruar 2022 16:40

Ärevuse allikaid poole mõtet lugeda, neid on täna liiga palju. Võta aeg maha ja aita endal rahuneda. Sageli panustame partnerlusse, näeme vaeva, et olla parem kolleeg, uurime raamatuid ja spetsialistide nõuandeid, et saada paremaks lapsevanemaks. Millal aga panustasid viimati suhtesse iseendaga?

Ka kõige kiirematel ja raskematel aegadel, ja eriti just siis, leia päevas hetki, et teha endale head. Alustada võid sellest, et keset päeva kohvi juues võtad rahuliku puhkehetke, et seda tõesti nautida ega heida seda endale ette.

Värvi end rõõmsaks!

Värvimine on lihtne viis mediteerimiseks. Samal ajal, kui käsi täidab joonevahesid toonidega, puhastub meel ja korrastub sisemaailm.

Värvi seda pilti, et leida lohutust, tasakaalu või puhata väsitavast päevast.

Kui settimist vajavaid mõtteid on rohkem, värvi pilti aeglasemalt või mitmes osas. Peagi tunned, et vaim on virgem, olemine kergem, mõtted selgemad ja tuju rõõmsam.