JOKUTADA EI TOHI: Kui kaupleja ei saa tellitud kaupa saata, siis peab ta tagastama raha viivitamatult.

Foto: Mati Hiis
Inkari Lindve 29. oktoober 2022 15:33

Usaldavad kliendid tellivad e-poodidest vajalikku kaupa ja loomulikult maksavad arve. Algav tsirkus võib paraku röövida nii tuju kui ka jätta rahahätta.

„Tellisime veebipoest pesumasina. Lubati kinnitusmeilis tarnet 10 tööpäeva jooksul. Ei midagi. Viimaks helistasime 10. päeval ja teenindaja teisel pool telefoni oli siiralt üllatunud, et miks meile masinat pole toodud – olla kenasti laos olemas,“ kurdab Mari Kuusk.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli