JOKUTADA EI TOHI: Kui kaupleja ei saa tellitud kaupa saata, siis peab ta tagastama raha viivitamatult.

Foto: Mati Hiis
Inkari Lindve 29. oktoober 2022 15:33

Usaldavad kliendid tellivad e-poodidest vajalikku kaupa ja loomulikult maksavad arve. Algav tsirkus võib paraku röövida nii tuju kui ka jätta rahahätta.

„Tellisime veebipoest pesumasina. Lubati kinnitusmeilis tarnet 10 tööpäeva jooksul. Ei midagi. Viimaks helistasime 10. päeval ja teenindaja teisel pool telefoni oli siiralt üllatunud, et miks meile masinat pole toodud – olla kenasti laos olemas,“ kurdab Mari Kuusk.

Edasi lugemiseks:

VÕIDA RAHA!

Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad

Vaata võimalusi
  • 8 digiväljaande lugemisõiguse
  • Üle 1300 tellijale mõeldud artikli kuus
  • Jagada tellimust 4 sõbraga
  • Võimaluse võita 100 € lisatulu kuus
Näita vähem
1 € / kuu11.99 € / kuu
-92%
Telli