Elronis kasutusel olev piletimüügisüsteem ei võimalda klienditeenindajale edastada infot, milliste konkreetsete peatuste vahele on esimese klassi pilet müüdudFoto: Aldo Luud
Nipid
26. juuni 2015, 11:13

Elroni puudulik piletimüügisüsteem põhjustab reisijatele ebamugavusi (10)

Tehniliste vajakajäämiste tõttu on piiratud mitu Elroni piletimüügisüsteemiga seotud teenust. Näiteks puudub Elroni klienditeenindajatel ülevaade, millistele sõidulõikudele on müüdud esimese klassi piletid, mistõttu peavad reisijad vabade kohtade olemasolul ikkagi teises klassis reisima, kuna süsteem näitab, et esimene klass on välja müüdud.

Samuti pole ettevõtte kodulehelt võimalik soetada pileteid tallinlase tasuta sõidu soodustusega, kirjutab ERR-i uudisteportaal.

Elroni klienditeenindaja saab vaid info, et esimese klassi piletid on välja müüdud, kuid mitte, millistele sõidulõikudele. See tekitab ebamugavusi reisijatele, kes on sunnitud ülemüüdud teises klassis püsti seisma ja sooviksid osta pileti esimesse klassi, kus on nähtavalt vabu kohti, ent ei saa seda teha kuna esimene klass on kirjade järgi välja müüdud.

Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo selgitas ERR-i uudisteportaalile, et kasutusel olev piletimüügisüsteem ei võimalda klienditeenindajale edastada infot, milliste konkreetsete peatuste vahele on esimese klassi pilet müüdud, ent ettevõte otsib probleemile lahendust.