Sõidan erinevatel liinidel, küll Tallinn-Tartu, küll Tallin-Narva- ja ei ole märganud, et oleks erilist tungi "1.klassi"? Igapäevaselt tööle-koju Tallinna lähedal rongisõitja olen. Milles probleem? Nagu vanasti öeldi: "kui ühistransport ei sobi, osta auto või sõida taksoga":P
Piletisüsteem ongi puudulik. Ostsin netist ID kaardiga pileti, kuid välja printisin kiiruga panga makseteatise, kus oli küll kirjas summa ja kuna ostetud ja et ostetud Eesti Liinirongid AS-le. Rongis pileti olemasolu tuvastada polnud võimalik, niisiis reisisin justkui "jänes". Õnneks muutusid ründavad klienditeenindaja ning vanemklienditeenindaja mingil hetkel kaasatundvateks ja otsustasid ühiselt, et uut osta vaja pole siiski, kuid et raha on kantud üle valele asutusele. Kelle alla Elron kuulub siis?
Elronil pole puudulikku süsteemi. See süsteem on sptsiaalselt Kaareste ja CO poolt tellitud, et võltsida ja segaduses hoida reaalset reisijate hulka. Nii saab jätta mulje suvalisest juurdekasvust, mida tegelikult pole. Juurde on tulnud Tallinna kodutute sõidud ja topeltpiletite müügid.
See on küll mõttetu probleem, et netist ostes tallinlase soodukat ei saa - miks peaks topeltsoodustust saama? Niigi, kui osta pilet netist ja sõidukaardile, rakendub topeltsoodustus (sõidukaardisoodukas pluss netisoodukas). Kus mujal veel selline süsteem on? Mitte kuskil.
KOMMENTAARID (10)