Jõulud

Tegemist oli aegade viimase "Tujurikkujaga"

VIDEOD | Kas "Tujurikkuja" pagulaslaul oli nagu rusikas silmaauku või üle hea maitse piiri? (357)

LISA KOMMENTAAR

Maire6. jaanuar 2016, 12:32
Laul oli hea ja mõte tabav... Just nii mõtlevad ju nii paljud eestlased, kes pagulaste teemal sõna võtavad. Vaadake peeglisse...
elo4. jaanuar 2016, 04:20
Lopulaul seekord ei sobi nud.
osyon3. jaanuar 2016, 21:20
Kõik õige ju....vaatan kindlasti veel :D
maitselage värk3. jaanuar 2016, 13:51
punt arvas, et teeb head nalja. pilastada ära selline laul. avandi ja pisiott, kui enne vaatasin teid õlgu kehitades, siis nüüd põlgusega. enamus rahvast ei saanud aru ja siis ei julge tunnistada vaid otsivad õigustusi, teevad tarka nägu ja noogutavad kaasa. et jumala eest äkki l.llina välja ei paistaks.
3. jaanuar 2016, 13:03
Muidu ei old väga naljakas minumeelest, a laul oli küll hea. Ning kui kommentaariumis ringi vaadata, siis tundub kui rusikas silmaauku - kõik kargame küla kuhja kaklema !
No3. jaanuar 2016, 08:12
Selles saates polnud mingisugust nalja mis oleks tõeliselt naljakas ja veel rüvetati meie ilusat isamaalist laulu. Sellised naljad ei kõlba kuhugi!!!!!!!!!.............
Naisena2. jaanuar 2016, 21:48
Loodi laul oma "mätta otsast"..miks mitte pöörata idee loojate vastu ja enese poolt?! Võtta sõnasõnalt...jah, neegri koht ongi Aafrikas! Viisi valiks teise, sest sel viisil on omad sõnad olemas.
...ja see, mis ärritas, hakkab hoopis teist emotsiooni kandma...
est2. jaanuar 2016, 19:19
Kui need sallivad nii väga vihkamist otsivad, siis ma usun, et eestlased vihkavad ainult kedagi Taavit ja Reformierakonda.
Huvitav2. jaanuar 2016, 17:44
kui palju neile pavlikmorozovlastele maksti!
Henn2. jaanuar 2016, 14:20
Tuletame siinkohal meelde Anne Veski lauldud ja Contra sõnadele kirjutatud "Jätke palgad kärpimata"
Millegipärast tundub mulle, et ka selle loo sõnad on teinud Contra.
https://www.youtube.com/watch?v=dEwP-QzjEuo
häbi2. jaanuar 2016, 13:36
pärast vaju maa alla,kas see pidi naljakas olema-ammu juba aeg selline palagan ära keelata....!!!!!!!!
2. jaanuar 2016, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ah soo2. jaanuar 2016, 14:36
Kas pilati hoopis ärkamisja lauljaid, kes oma rahvaga koos eestluse ja oma vaba maa eest seisid?
vello2. jaanuar 2016, 16:08
Sa ei saa vist ka tavaelus eriti millestki aru?
ja seda kadalippu läbides veel.2. jaanuar 2016, 14:47
Et nagu ensv tegime ka nalja sotsialiste eest võttel 70 aasta, see jama jäi kohe kuidagi karistuseta sellele põlvkonnale, saate ka oma nuhtluse kaela, mida pale higis kummardame hakkata.
tublid2. jaanuar 2016, 09:51
pioneerijuhid ja komsomolid on tekkinud.
Ert Perv2. jaanuar 2016, 08:08
Sobis sobis...Nagu m tagumikku! Mõnede arvatest täitsa ok aga 99% arvab siiski, et jälestusväärne.
drrrr2. jaanuar 2016, 20:39
Youtubes on 20: 1 vastu nende kasuks, kellele meeldib.
jou3. jaanuar 2016, 00:04
youtubes on noored, mis seal imestada
masendavalt piinlik2. jaanuar 2016, 02:19
mis siis järgmiseks kollektiivseks etteasteks saab olema... ? "Islami ilu hoieldes, eestlase vastu võideldes..."
CAPS LOCK2. jaanuar 2016, 13:04
Ah, see läks sul täppi. Teades, et lõõritab Avandi, hoidusin saate vaatamisest.NÜÜD ARVAN, ET TEGIN ÕIETI. EHK KUSTUB ÄRA ENNE,KUI TAHAN KORDUST VAADATA...
Traktorist.2. jaanuar 2016, 01:01
Oli see laul mis ta kõik oli, igal õigus oma arvamusele - minu arvamus on, et laul oli väga diletantlik ja esitus, kui mõningad "nüansid" välja arvata, kangesti kolhoosi taidlejate tasemel.
tjah1. jaanuar 2016, 22:36
huvitav, mis laule järgmisel laulupeol lauldakse? Ja mis seltskonnaga? Ja kes eeslauljad on? Vot siis alles saab nalja.
oksele ajab1. jaanuar 2016, 22:05
meediapealkirjades on ka kohustuslikud kirjeldused pealkirjades nagu "rusikas silmaauku" ja delfis veel "tabas otse südamesse". Ei, ma ei ole õnnetu maaslamav ohver hetkel, elan kuidagi üle.
Kui ma koeraga jalutades aga tänaval moslemilt vastu nägu saan (ja koer rapitakse noaga, nagu Euroopas praegu kombeks), kas siis tuleb uudis, et keskealisel naisel löödi hambad kurku, penirojul lasti soolikad välja?
Anna1. jaanuar 2016, 21:43
Öäk! Need saate ja laulu tegijad oleksid igal okupatsiooniajal läinud okupantidega. Mida tahta kui
võimuliidu õuelaulik on ka "huumorisaate" autor. Niisugust asja polnud ka kommude ajal.
Est1. jaanuar 2016, 20:47
Vaatasin kommentaare ja tõdesin, et suur enamus ei saa aru kelle kohta see ja kelle poolt laul on.
Ma ytlen lyhidalt, selle laulu tegid sallijad. Need kes tahavad ja pooldavad illegaalset massilist immigratsiooni, need inimesed tegid selle laulu kes tahavad Eestisse islamit ja nad ei näe selles vähimatki probleemi.
Selle laulu tegijad naeravad nende eestlaste yle kes on vastu massilisele illegaalsele immigratsioonile. Hahahaha te olete lollid, massiline illegaalne immigratsioon on nii hea ja te ei saa sellest lihtsalt aru hahahaha.
to Est1. jaanuar 2016, 21:05
Eks saavad aru küll, aga need on reformi palgalised kommijad, kes mängivad, et ei saa aru, selle eest neile makstakse.
to Est1. jaanuar 2016, 21:18
Peamised laulu kiitjad on palgalised kommentaatorid ja mõned naised, kellele meeldivad mustad mehed.
svensson2. jaanuar 2016, 20:41
Laulu kiidavad need, kellele ei meeldi rassism. On siis raske sõnumist aru saada?
ns2. november 2016, 11:05
to Est
Laulu tegijad pooldavad muidugi massilist immigratsiooni, aga kas tõesti seal kooris esinejad kõik tõesti seda pooldavad? Aga kui see nii ei ole siis ei saa aru, kuidas tuntud lauljaid on nii lihtne ära rääkida esinema poliitilistel eesmärkidel. Ilvese presidendiks laulmist veel mäletate?
Aga hiljem on osalejatel häbi seda meenutada.
kas pole imelik. Laul oli isamaaline,aga nüüd pole isamaalisus üldse IN1. jaanuar 2016, 20:46
Isamaa on teie poolt maha parseldatud ja te niuksute laulu pärast,liiga ausate ja valusate õigete sõnade pärast .
kas pole imelik. Laul oli isamaaline,aga nüüd pole isamaalisus üldse IN1. jaanuar 2016, 20:46
Isamaa on teie poolt maha parseldatud ja te niuksute laulu pärast,liiga ausate ja valusate õigete sõnade pärast .
kui on freedom,pole teil enam midagi karta1. jaanuar 2016, 20:38
ameeriklaste relvad hoiavad keik prussakad ja matsid ,maad ligi.
Miks ei või kopad maa sees olla.
Eestlased kavatsevad Tuhala nõiakaevugi likvideerida nagu vana ajast ja arust igandi.
Eestlased võivad,nad targad.Ja neil oli kunagi isamaa ka.
ahah1. jaanuar 2016, 20:34
tuli ära siis ei vaadanud üldse eestit polnud tuju
Tartust1. jaanuar 2016, 20:14
Mulle väga meeldis ja aitäh tegijatele!
to Tartust1. jaanuar 2016, 21:00
Jeerum, Tartu ka palgalised kommijad jõudnud. Vales kohas oled, mine kuhugi Damaskusesse või Casablancasse.
tripp2. jaanuar 2016, 16:06
Miks nii kaugele minna? Delfisse on ligem.
naine1. jaanuar 2016, 19:26
Avandi ja co pilastasid ja ilkusid eestlaste soovi üle rahvusena omal maal säilida ärkamisaja laulu alatult kasutades, mis oli armastusavaldus oma rahva ja maa vastu. Millal nad meie keelt ja emadust naeruvääristama ja mõnitama asuvad?
Et Alo Mattiisen ja Jüri Leesment lõid selle laulu, et meie maad kaitsta venelaste fosforiidikaevandamise eest, siis ilmselt oli just seda teemat vaja ka eraldi mõnitada, et noored oleks hästi edumeelselt pooldavad, kui varsti saame uudistest lugeda, kuidas sakslased tahavad meil kopa maasse lüüa. Mõnitus ja relvitukstegev teesillutamine - kaks kärbest kohe ühe hoobiga!
Mees1. jaanuar 2016, 19:33
Kallis naine, sa oled ikka puhta loll,mis puutub siia fosforiit ja selle kaevandamine
Mees 19.331. jaanuar 2016, 20:15
Nüüd oled küll sina siin see loll, kui ei oska lugeda.Selge sõnaga on ära seletatud, kes ja milleks see laul tehti.Ju sina sellelajal lasid veel püksi , võioled venelane, muud võimalust lihtsalt pole.Võimalus veel kooli ajaloo tundi, hakkad teadma, enne kui lollitama tuled.
sa mees ei ole loll ka mitte, sa oled lihtsalt jobu1. jaanuar 2016, 20:20
see laul tehti fosforiidi kaevandmise vastu. selleks, et eestit kaitsta võõrvõimu eest ja nende kavatsuse eest meie maad kurnata. nüüd lagastati see kõik ära.
meil ei ole võõrvõimu1. jaanuar 2016, 20:40
me oleme jänkid oma peremeesteks ise soovinud,nemad on omad. Mis nad siin tegema hakkavad ,on nende asi.
Mis õigus on peremeeste vallasvaral kruksuda ???
hm..1. jaanuar 2016, 20:40
to Mees 19. 331. jaanuar 2016, 21:03
Mees on palgaline ja tõenäoselt naine kommi sisu põhjal.
Pealegi nii rumalat meest ei saa olemas olla.
Anna1. jaanuar 2016, 22:21
Väga puutub, sest see on juba Brüsselis otsustatud. See, mida ei teinud kommunistid, teeb Euroopa.
Kah naine...3. jaanuar 2016, 12:52
Et üks mees võib nii loll olla. Selle laulu lagastamine ei ole mitte juhuslik. Virumaa fosforiit on EL teravdatud tähelepanu alla võetud ja selle lauluga anti märku, et meie teeme kõik, mida liit käsib: võtame kvoodikorras pagulased (ehkki need siia tulla ei taha) ja lubame naeratades pool Eestit tühermaaks muuta, sest Aafrika näljahäda vajab leevendust. Ei ole see juhus, et just Mattiiseni laulu retsida võeti.
Mimi1. jaanuar 2016, 20:47
Mindki solvas kõige rohkem selle laulu kasutamine. Ma tean niigi, et Avandi on tolerast, aga sellise LAULU mõnitamine oli rohkem kui minu taluvuspiir!
Tase!1. jaanuar 2016, 19:06
Esitus oli hea ja teema profilt esitatud,AGA SEE EI MUUDA MINU ARVAMUST JA SUHTUMIST EUROOPA ÜHENDUSSE JA PAGULASTESSE. MAKSAME NEILE JA MIDA VASTU SAAME??!!!
Tase!1. jaanuar 2016, 19:06
Esitus oli hea ja teema profilt esitatud,AGA SEE EI MUUDA MINU ARVAMUST JA SUHTUMIST EUROOPA ÜHENDUSSE JA PAGULASTESSE. MAKSAME NEILE JA MIDA VASTU SAAME??!!!
toomas1. jaanuar 2016, 19:03
nõrk lugu ja esimest korda ka kogu saade nõrk...ainus mis natuke naljakas oli, oli raadio paranduse huilgamise sketsh
ss1. jaanuar 2016, 18:51
issand kui hea laul--ja millised sõnad
lasin kohe mitu korda jutti
Krõõt1. jaanuar 2016, 18:40
Laul oli väga väga hea!!!
vanaema 21. jaanuar 2016, 18:35
Ma arvan, et enamus saigi aru sellest, et see on halb iroonia. Aga asi on selles, kes kuidas tahab asja vaadata. Ei vingu keegi sellepärast, mida sina vanaemakene arvad, ikka sellepärast mida sa ei näinud.
Jobu1. jaanuar 2016, 18:31
Ega pagulased süüdi ei ole, et Eestis on nii kehv elu - ma tahan Euroopa Liidu rahade eest Saksamaale pagulaste juurde elama minna
vanaema1. jaanuar 2016, 18:28
Ilmselt paljud inimesed, kes siin hädaldavad, et vilets ja häbiväärne värk, ei tea, mis asi on iroonia. Vähese koolihariduse asi vist. Ja see iroonia oli tõhus ning puudutas mind eestlasena valusalt. Mida oligi vaja.
1. jaanuar 2016, 19:06
Oled vana inimene, kiitled siin oma kooliharidusega, kuid ei tea isegi seda, et oma iroonia tegemiseks ei pilastata rahvuslikke laule. Sellised laulud on pühad rahva hinges. Kui rahva hinge sülitamine on sinu arvates igati õigustatud, siis see on häbiväärne värk.
kas sõlitati ukrainlaste või türklaste hinge ?1. jaanuar 2016, 20:42
jänkid kaugemal,ei sinna süljekaar ulatu.
to 19. 061. jaanuar 2016, 21:21
Palgalised panevad endale ükskõik mis nimesid, ainult " palgalise " nimega ei julge kommida.
Vanaema on selgelt palgaline.
Ax1. jaanuar 2016, 19:23
Saame aru, et kaks klassi ja kolm koridori ning seegi vennaga pooleks. Saame aru.
to vanaema1. jaanuar 2016, 21:10
Kas sul lastelaste ees süümepiinu ei ole siin palgalisena kommides ?
Müüd oma lihased lapselapsed ka maha ? No mis vanaema sina oled ?
Valz1. jaanuar 2016, 18:27
Oli oma häid hetki (Sepa 1944 oli minu arust super), aga üldmulje oli kuidagi väsinud. Ja see ühislaul - no kuulge... üksikult oli iga fraas ju ok (tegelikult kah leidub selliseid inimesi, kelle kohta on see kõik tõde), aga selliselt kokku segatult... See oleks nagu aastalõpu pidulaud silmapesukausis üheks suureks pudruks keeratud ja siis see seltskond seda rahvale näkku loopimas ...paljud muidu meeldivad artistid tegid ennast korralikult täis...
klui1. jaanuar 2016, 18:25
Naersin südamest. Väga kümnesse :)
klui1. jaanuar 2016, 18:25
Naersin südamest. Väga kümnesse :)
2. jaanuar 2016, 20:25
õnneks ma ei saanud üldse naerda, vastupidi...
Riin1. jaanuar 2016, 17:46
Vägisi tekib küsimus- millise riigi heaks need "tolerandid" töötavad. Kas sama riigi heaks nagu pavlik marozov ? Siis on mõnes mõttes ka arusaadav oma riigi rahvast ja tavasi halvustada, naeruvääristada.
Mõttetu1. jaanuar 2016, 17:39
Laul rääkis ju endale vastu - eestlane vihkab teisi rahvusi, eestlane vihkab eestlast..?? Mismoodi siis? Selleks, et meie rahvus jääks veel mõneks dekaadiks kestma ja püsima, peame seisma oma rahva eest, oma keele eest, oma kodumaa eest. Kui seda teeme, siis automaatselt vihkame muid rahvusi? Ahsoo. Aga kas siis vihkame ka enda rahvakaaslasi? Milleks me siis soovime seda? Mina tahan, et minu lapsed ja lapselapsed kasvaksid eestikeelses ühiskonnas, teaksid meie ajalugu, kombeid, väärtusi. Laulaksid neid laule, mis olid on ja jäävad tähtsaks meile. Kui vaadata teiste riikide kogemuste pealt, siis migrandid on pigem probleeme tekitanud, ei taha keelt õppida, tööl käia, nõuavad omi õigusi (nt UK-s ei pea müüjana töötavad muslemid müüma alkoholi ega liha ostlejatele, koolides peab neil olema oma spets toit, palveruumid igal pool, naised suvisel ajal kleitides tembeldatakse lit.ideks jne). Mida see teeks väikese Eestiga? Meil on siin niigi palju muukeelseid, kes keelduvad riigikeele õppimisest.. Hoidkem Eestit. hoidkem oma rahvast. See ei tähenda, et me teisi vihkame, vaid seda, et armastame oma rahvust rohkem.
aga milline eestlane ei vihka teist eestlast ??1. jaanuar 2016, 20:49
on selliseid olemas ? Ainult loomavagunid puuduvad hetkel, nad peavad täna veel piirduma sellega,et saavad teisi eestlasi peldiku seina ööres maha lasta .
See on ju ehe eestlus,ilus ja kosutab türklase hinge.
to 20. 491. jaanuar 2016, 21:12
Palgalised on kindlasti need, kes müüvad oma lähisugulased ka maha.
to 20. 491. jaanuar 2016, 21:27
Mulle on oma rahvuskaaslased väga kallid, erinevalt sinust ja su kolleegidest palgalistest.
Radist2. jaanuar 2016, 16:17
20:49: "milline eestlane ei vihka teist eestlast?"
Mina ei vihka. Kas sellest piisab või pean veel midagi lisama?
vana papi1. jaanuar 2016, 17:37
väga rõve laul ja otsene eestmaalastele sülitamine Praegu toonib loosung-"Kõik müügiks" Meenutab kangesti Pavlik Morozovi aega,kus ka vanemad maha müüdi,peaasi,et poliitkorrektne oleks. Miks meie ühiskonnas on eestluse ja eestimaalaste sallimatus? Tegemist pole enam eestlusega,vaid eeslusega .
1. jaanuar 2016, 18:13
"Miks meie ühiskonnas on eestluse ja eestimaalaste sallimatus?" Seda pead küsima nende käest, kellest laul tehtud oligi.
AntsV1. jaanuar 2016, 17:18
Saadet ei vaadanud ja kõiki komme ka ei lugenud, aga öelda tahaks ikkagi ...
Ei saa aru mõningate vaimustusest. Selle loo tegi ju isik, kes on avalikult öelnud - tal on häbi olla eestlane. Ja niimoodi ära lörtsida üks ilus isamaaline lugu ... Meenus see aasta halvima inimese poolt tehtud "laulupidu", mis kandis ka nime "vabaduse laul" kui õigesti mäletan. Minu jaoks vahet pole - mõlemad olid võrdselt lamedad ja nõmedad. Kurb kui lapsed, kes pole näinud rõhumist ja vaenu, laulavad multikulti toetuseks. Nalja võib teha ja peabki tegema, aga nali on hea ainult siis kui kõik naeravad.
Minni1. jaanuar 2016, 19:01
Kahju, et inimesed ei mõista iroonia olemust. Kurb.
to Minni1. jaanuar 2016, 21:37
Ma ka ei mõista palgaliste kommijate olemust. Kurb.
to AntsV1. jaanuar 2016, 21:41
Kiidavad ikka palgalised kommijad, kes on pandud raha eest rahvuskaaslaste ajusid loputama.
No ja mõned naised, kes musti mehi armastavad.
piinlik1. jaanuar 2016, 17:11
Minul on ka piinlik - meie riigi pensionäride pärast, elavad oma olematu pensioniga ei ei mõtlegi ära surra, piinlik on ka kunagi siberisse küüditatude pärast, et seal ei surnud vaid suutsid tagasi tulla, oma väikeste lastega, alustasid uuesti, puupaljana. Piinlik on, et saksa koonduslaagritest õnnestus mõnel vangil pääseda jne.
TROLL1. jaanuar 2016, 20:53
see,et me eluga tagasi tulime ,õigemini küll ronisime ja roomasime nagu täid ja tibl... on tänastele jänkide lakeidele lausa vastukarva ja kui mitu korda on siinsamas kommentaariumis olnud üleskutsed meid maha lasta .
Hahaha1. jaanuar 2016, 16:49
Enamus sellest massist siin on nii madalalaubaline, et pole vaja üle ühe lause lugedagi :) Nüüd on vist tõesti internet kättesaadav kõikjal ja kõigile Eestis!
to Hahaha1. jaanuar 2016, 16:57
Et siis ainult sinusugsed reformi palgalised tohivad kommida.
Häbenege end1. jaanuar 2016, 17:01
Näita end julge tüüp,kes siin rahvast sõimad.Sinusuguste pärast peaks kommid ära keelama tõesti.
16.491. jaanuar 2016, 17:05
Ah,et ainult sina võid?Keskkomitee palgalised otsustavad, kes, kus ja mis olla tohib.Ehtne kommunismi värk,lausa 1 :1 -le.
Ebanormaalne1. jaanuar 2016, 16:38
täiesti debiilne, kari harimatuid lapsi ilkusid pagulaste kallal ja mõnitasid oma publikut. Madal ja labane. Bentoni kaasa kiskumine nii labasesse asja on taunimist vääriv. Seda solki geniaalseks nimetada on sama rumal kui need väheharitud moosekandid Padari ja Lennaga eesotsas. Siin pole midagi arutada ega vaadata.
Juku1. jaanuar 2016, 17:35
Sellega nii, et kui ma ütlen sulle, et sa oled loll, kas sa siis seetõttu oled lollim kui enne? Miks inimesed niiväga hoolivad, mis teised ütlevad, oled ju ikkagi sama inimene.
Jüri Kukk1. jaanuar 2016, 16:32
Ei saa Bentonist aru. Tal oli raskusi eesti keele selgeks saamisega, aga mees püüdis ja möödunud aastal sai viimaks ka eestikeelsed laulud loodud ja ette lauldud. Eestlased hakkasid teda omaks võtma ja nüüd tõmbas mees kõigele vee peale. toleranteestlastele ta ehk edaspidi meeldib, aga suur osa Eesti inimestest keerab talle nüüd selja.
õige1. jaanuar 2016, 16:40
tuleb must, näita ust. Ma keelasin naisel ka musta leiba uksest sisse tuua, söön ainult valget :).
1. jaanuar 2016, 17:12
Jama siis, süda läheb saiasöömisest rasva ja ei mahu ise uksest sisse.Pannakse peenikesed pagulased su korterisse ja sind kuusealla.Ohtlik ettevõtmine.
kultuur ja marksism1. jaanuar 2016, 16:04
käi ikka koos ja kui veel raha makstakse...
Keskealine naine1. jaanuar 2016, 15:50
Huvitab, kuidas Tõnis Mägi sellesse suhtub, et ta väimees Eestist mustade riiki tahab teha.
Mägi paistis küll olevat eestimeelne mees.
1. jaanuar 2016, 16:04
küllap kiidab takka.
kas arvestate eestimeelsust selle järgi,kuidas1. jaanuar 2016, 20:57
Pagari tänaval ette käidi kandmas ja oma kaasmaalasi KGB-le müümas ?
See on tõepoolest üige eestimeelsus ise. Ei vaidle
to kas arvestate eestimeelsust selle järgi 20.571. jaanuar 2016, 21:48
Kas pead Mägi silmas ? Kui mälu pingutan, siis vist tõesti midagi taolist on kuulda olnud.
Sellisel juhul on ta muidugi rahul, kui väimees Eestist mustade riigi teeb ja eestlased välja kupatab.
hea ju ,et teame kelle keskel elame .1. jaanuar 2016, 15:38
Tanel Padar, Vaiko Eplik, Genka, Eda-Ines Etti, Liisi Koikson, Jarek Kasar, Karl-Erik Taukar, Kaire Vilgats, Rolf Roosalu, Jüri Pootsmann, Dave Benton, Lenna Kuurmaa, Lauri Pihlap, Dagmar Oja.
15.381. jaanuar 2016, 15:50
Koalitsiooni tööriistad, hea,kui ikka omakäest võtta on.Rahaeest saab kõike, isegi au ja väärikust.
1. jaanuar 2016, 15:52
lisaks avandi ja sepp
1. jaanuar 2016, 15:54
Jumal millise suure töö sa ära tegid!
maalt1. jaanuar 2016, 17:24
Need on inimesed, kellele ei ole miski püha. Kas nad üldse teavad selle sõna tähendust?
Mmm to maalt1. jaanuar 2016, 19:25
Nende laulikute püha mõiste vastab moslemite aumõistele, kui tapetakse au pärast oma tütreid, õdesid, abikaasasid.
vägev list tõesti1. jaanuar 2016, 20:12
piidrik, piidrik, poolpiidrik, lesbar, tolerant, poolpiidrik, piidrik, lesbar, piidrik, piidrik, negro, tolerant, piidrik, lesbar
ära sõima peigmeest1. jaanuar 2016, 20:59
enne homset laulatust
sallimatuks sõimatu1. jaanuar 2016, 23:34
ei saa aru, kust need noored inimesed nii palju vihkamist küll oma maa ja rahva vastu saanud on????
Eriti, kui selle laulu ja põhjuste ajal enamus jooksis laua alt läbi ja pissis püksi......ja sellised vihajuurikad tembeldavad järjepidevuse kandjaid sallimatuteks jne.....hämmastavalt harimatu seltskond....aga ikkagi osa meie väikesest rahvusest, kus iga liige on arvel...isegi sellised lollid ja harimatud
1. jaanuar 2016, 15:37
Tõnis Mägi võiks väimehele laulu solkimise eest mööda pead anda,või siis lubagu "Koit"ka Eestirahva igaveseks pimeduseks ümber teha.Teatris saab ju seda edasi viljeleda edaspidi.Multi-kulti ilu hoieldes,eestlaste vastu võideldes-paneme aga seda rada edasi,sest vaprad vallad on ammugi langenud.Isad ja emad on A,B ,C-d,keelt pole vajagi,kätega tehakse kõik selgeks(pommid).
aga kas selle KOIDU muusika autorilt1. jaanuar 2016, 15:42
olete midagi küsinud ? Musjöö Ravell küll manalamees,aga ........
Keskealine naine1. jaanuar 2016, 15:33
See on Alo Matiiseni mälestuse rüvetamine. Matiisen kirjutas isamaalisi laule.
Kuidas sellist asja üldse lubatakse ? Kasd üldse mitte mingit sündsustunnet ei ole ?
sündsustunnet1. jaanuar 2016, 15:44
annab teile teie oma paikapandud mister Kiki ,kui laseb kogudusel elektriarve kinni plekkida .
Vanapoisi värk,kui esimest korda naest saab,pidada meel segi minema suurest mõnust.
üks naine1. jaanuar 2016, 15:13
Oh, issake, kui see saastalaul nüüd maailmani ka jõuab, siis mina, kui eestlane, ei julge enam reisimagi minna. Ausalt, mark maani. Tuleb istuda kodus, sest häbi on olla eestlane. Häbi!
heh,issake, sellel laulul on õiged sõnad ,õiged ja kurvad1. jaanuar 2016, 15:39
häbi olla eestlane ?Hakake jänkiks,kes teid keelab ....teil on veel kodu,aga miks te pole seda loovutanud Aafrikast tulevatele vendadele ja kisate kommentaariumis`?
Head teed!!
Oleks vasja,siis ütleks SKATERTJU DOROGA ! Hyvää matka,lutka!
aga ära ole eestlane1. jaanuar 2016, 16:05
ole süürlane. võta endale selle maa kodakondsus. astu isise ridadesse ja ole õnnelik.
Manna Liisa1. jaanuar 2016, 15:07
Ah minge metsa ! Sõnad olid head ja laul ise ka. Meile meeldis ! Iga asi pole probleem ja igast asjast probleemi teha pole mõtet ka. See laul oli õigel ajal ja õiges kohas. Maitse üle ei vaielda ! :)
to Manna Liisa1. jaanuar 2016, 15:19
Kui sinu maitse on mustad mehed, siis palun, piirid on lahti.
1. jaanuar 2016, 15:56
Nii loll on vist ikka väga valus olla?
to mannaliisa1. jaanuar 2016, 15:55
ega vähema arusaamisvõimega inimese jaoks ei olegi paljud isamaalised asjad probleemiks. sellega sa meid ei üllata muidugi.
asd1. jaanuar 2016, 15:05
etv2 oli just "Eesti vabaks!. Rokkfestival, mis ei tahtnud lõppeda". Mis oli siis Alo sõnum ja mis sõnumit edastas avandi? Pööre on 180 kraadi. Tagasi ENSV-s!
Urrr1. jaanuar 2016, 14:57
Et siis aasta viimasel õhtul ei saa läbi kaasmaalaste mõnitamiseta?
Tõepoolest eestlase parim eine on teine eestlane.
to Urrr1. jaanuar 2016, 15:16
Kas siis laulu esitaja on sinu meelest rahvuselt eestlane või ? Ei ole ju.
Ega see, kui inimesel on eesti nimi, ei tähenda, et eestlane on. Nimesid eestistati ja osadel tegid seda juba vanemad.
to Urrr1. jaanuar 2016, 15:18
Panin sulle miinuse teise lause pärast, see nõukogudeaegne hittlause, et rahvustunnet maha suruda.
Esimese lausega väga nõus.
Soomlane1. jaanuar 2016, 14:54
Meil on nii palju eestlastest migrante - lakuvad juba jõuludest peale - Soome peaks nad maalt välja saatma.
Eestlane isehanud Soomlasele1. jaanuar 2016, 15:30
Oh ärge hakake nüüd nii tagasihoidlikuks seal põhjakaldal ka minema , te jõite TEILE helgel sovijeti ajal nii palju Tallinnas ette , et teid joomises püüda on lausa võimatu . Muide Soome ja selle lõunaosa ongi just asustatud Eestist tulnud rahvaga nii et see näide on absoluutne absurdne .
15.30sa eiole eestlane1. jaanuar 2016, 15:45
Ole vait,sa minu küüditaja kodumaal.Ei jõua uut rahvast ära oodata või?Palu Niinistö-l siis ekstra omale saata mõni,jätad kaasmaalased ehk rahule ja rahuned maha.Kadedus ei lase elada,peab närima.
soomlastest1. jaanuar 2016, 16:00
soomlased käivad ja joovad siin praegugi nii et maa on must. ning tööjõu vaba liikumise põhjal pole nagu õigust tööd tegevaid inimesi välja saata? ise ehitasite siin viru ja sadamat ja mida kõike veel, purupurjus. saage kõigepealt hakkama sellega, et saadate need ahvid välja, kes teie raha peal elavad ja teie lapsi vägistavad. siis räägime edasi.
aga sellega olen nõus, et kui eestlane pätt, siis maalt välja ja koju tagasi.
see on iga inimese enda asi1. jaanuar 2016, 14:30
kus kohal ta laulu sõnade kuulamise ise lõpetab.
Ainult jobu kuulab lõpuni ja vihastub.
Qwert1. jaanuar 2016, 14:14
Kuulasin tähelepanelikult laulu ära. Ühesõnaga, täielik rusikas silmaauku. Tabavalt tehtud. Kuigi saan paljude poliitkorrektsusest aru, siis laulusõnum oli lihtne ja rumalalegi selgeks tehtud. Ülejäänud kommentaarid on liigsed.
jah1. jaanuar 2016, 14:17
...sõna otseses mõttes valitseva eliidi poolt eestlastele rusikaga silmaauku...
aga ütle siis rumalatele. milles oli laulusõnum1. jaanuar 2016, 14:23
ma nii tahaks ka teada.
mis sa arvad ?1. jaanuar 2016, 14:32
ega kõike puust ja punaseks sa ka teha . ise tead kus maalt laulu sõnade kuulamise ära lõpetad.
1. jaanuar 2016, 15:41
kõige targem ega saa enam matside keelest aru? HMMMMMM
jah1. jaanuar 2016, 17:59
lihtne vastata, et jobud ei saa laulu mõttest aru
kui küsin, milles mõte oli.
siis saan vastuse, et kõike ei saa puust ja punaseks teha
see tähendab, et tegelikult ei tea sa ka ise vastust. sa ise ka ei tea, milleks sellist jama vaja on.
Mulle meeldis....1. jaanuar 2016, 22:01
Laulu sõnum on selles,kui simakirjalikud me oleme. Iga teine poliitik räägib,et eestlaste parim söök on teine eestlane; iga ajakirjanik on vähemalt korra maininud,et eestlased ei oska pidutseda, et igal rahvaüritusel toimub mingi kaklus,, ; me ise nõuame et pagulaste sisserände kvoot peab olema 0; me ise nõuame et neegrid tagasi aafrikasse. See kõik on ju meie tänapäev. Nüüd lihtsalt lauldi see maha ja me leiame jälle õiguse vihata ja tatti pritsida. See oli ju tegelikkus meist enestest,mitte raevu õhutamine ega veel midagi muud. Probleemi võid väljaimeda ka pulgakommist,kui ainult tahad.
krooks1. jaanuar 2016, 14:00
no ja toosama bontoon sealt laulust, kui kaua on ta elanud eestis? aga ikka ei suvatse ta eesti keeles suhelda vaid suhtleb igapaevaselt inglise keeles. endal on naine ja laps ka veel eestist. pole vaja kaugemalt otsidagi kui innukalt ikkagi siis sissetulijad integreeruma kindlasti hakkavad:). totakas laul
kui palju röökisite veel siis,kui poisid1. jaanuar 2016, 15:49
tõid Kopenhagenist selle esikoha. Siis lubasite ruberoidi maha tappa ja oksa puua selle eest ,et ta julges valgetega ühes ruumis olla.
krooksud valdavad keeli ja on võimelised keskeas ning vane,malt küik keeled selgeks saama .
Aga kes saab krooksusid kiita,enne läheb päev looja .
Aga laulu sõnad õtlesid krooku kohta ka õigesti ja otse.
to kui palju röökisite veel siis, kui poisid1. jaanuar 2016, 16:42
Palgalistel on kogu aeg üks ja sama jabur jutt. Ajumaht midagi vaimukamat välja mõelda ilmselt ei võimalda ?
to kui palju röökisid veel sii, kui poisid1. jaanuar 2016, 18:13
See on selgemast selgem, et Eurovisioon võideti, kuna oli mustanahaline laulja. See on poliitika, laul ise ei tähenda mitte midagi.
Mulle näiteks meeldis väga Leto Svet, kihvt laul. Väga kahju, et see laul vähe hääli sai.
kas need olid siis koos ühel püünel ?1. jaanuar 2016, 21:05
need paar aastat vahet pole ju märkamist väärt.
Aga Bentonit sõimati mehiselt , mahlaselt ja südamest . Ju siis ajumaht tõepoolest ei lubanud muud välja haududa .
Või teete selgeks,et sõimajad tulid Komist ja Ankara äärest ?
kas need olid siis koos ühel püünel ?1. jaanuar 2016, 21:05
need paar aastat vahet pole ju märkamist väärt.
Aga Bentonit sõimati mehiselt , mahlaselt ja südamest . Ju siis ajumaht tõepoolest ei lubanud muud välja haududa .
Või teete selgeks,et sõimajad tulid Komist ja Ankara äärest ?
1. jaanuar 2016, 13:57
Benton valati siis nüüd sopaga üle! Kahju, tema oleks olnud ainuke sellest kambast, kelle plaadi või pileti ma ostnuks. Kas ta ise päriselt arugi sai, mis s...taga ta üle valati? Kui tema näoilmet vaadata, siis ikka vist ei saanud...
vat siit loo moraal1. jaanuar 2016, 16:27
õppigu lõppude lõpuks eesti keel selgeks
go slow1. jaanuar 2016, 13:55
no mis teha, tiba leimou on see tujurikkuja alati olnud:). aga kui nad manalateele nyyd laksid, mis siis enam neist kiruda. aga natuke kurb on vaadata, et paljud nn staarid antud probleemi tegelikku olemust pole suvatsenud tabada
probleemi olemus1. jaanuar 2016, 16:15
on selles, et terroristide eesmärgiks on rahvast hirmutada ja nende eesmärk on täidetud, kui vaadata, kui palju hirmunuid siin pidevalt kiunub ja püksid juba täis lasknud, kuigi kedagi siin õieti polegi veel ja keegi ei taha ka tulla :).
to probleemi olemus1. jaanuar 2016, 16:50
Kuidas ei ole ? Tartu ja eriti Tallinn on musti täis.
Tartusse on detsembris kõvasti musti juurde tulnud, terve Mc Donalds neid täis.
Häbenege end1. jaanuar 2016, 13:43
Mina eestlasena ei vihka neegreid,ega muid moslemeid.Jätke juba järgi.Mullle ei meeldi see euroopat mööda ringi rändav kamp.Koos sellega siseneb ka ISIS.Meie poliitika mis on ,kui selgrootu.Isegi saksamaal räägitakse,et nad on migrandid.Meil on kõik pagulased.
asd1. jaanuar 2016, 13:43
Delfis igatahes taavi ise kiitis, kui hea laul see on. Ja sotsiaalmeedias on ainult ülistavad arvamused...
1. jaanuar 2016, 14:24
no ikka hea ju. sest pooldab haiget peavoolumeediat ja valitsust. ikka nende poliitikat.
me kõik saime teada, millised värdjad me siin maal oleme.
arstid sepp ja avandi on rääkinud.
babuška1. jaanuar 2016, 13:28
Tujurikkuja on alati alla hea maitse piiri, nad ei teagi, mis on hea maitseelamus.
Krissu1. jaanuar 2016, 12:58
Laulu esitanud seltskond siples nn. ärkamise ajal alles mähkmetes. Mage lugu. Alo Matiisen keeraks hauas teist külge kui seda kuuleks.
1. jaanuar 2016, 12:58
Brüsselis ei lastud rakkettegi ja teised Euroopa pealinnad kuulutasid välja terroriohu ja mingi osa siis laulab siin suures õhinas sellisel kujul. Tõsiselt piinlik ja vägisi tekib küsimus, kas tõesti peab kõike omal nahal kogema, mitte õppima teiste vigadest. Arvamus kukkus igatahes kõvasti ja ma leian,et see on kahju pigen neile endale, mitte eestlasele, kes püüab kaitsta ennast ja oma lähedasi. Varsti enam pole vaja iroonitseda sallivatel- olukord jõuab ka nende endi õuele ja siis enam nii naljakas ei ole ja ehk jõuab ka kohale, millest ülejäänud on rääkinud- kahjuks on siis aga hija juba.
Ilusat uut aastat eestlastele, ka jõudu ja jaksu!
kährik1. jaanuar 2016, 12:45
ärge pange ühte patta neegrit ja euromerkeli pagulast
lõpuks sai kõik selgeks1. jaanuar 2016, 12:33
See viimane laul, seal olid esindatud enam...vähem kõik need, kelle pärast mul tõsiselt häbi on. Sellega üritati enamusele eestlastest koht kätte näidata, häbi hakkas ja lõpuni ei tahtnud kuulata, vahetasin kanalit. Kuidas veel saab nõmedamaks minna, aga tundub et saab küll.
Tiit1. jaanuar 2016, 13:03
Maa tuleb täita lastega, täita neegri lastega.
Eestlased põgenevad siit riigist.
üllatusin täiega!1. jaanuar 2016, 16:07
ET TANEL PADAR seal seltskonnas oli!
martin1. jaanuar 2016, 19:28
Ega temagi taha või oska teistest lammastest erineda...
seeb1. jaanuar 2016, 22:45
Ühes teises kontekstis nimetatakse seda toiduahelaks...
ikka uuesti1. jaanuar 2016, 12:28
Kui tahetakse uusi sõnu, siis tuleb ka uus viis teha, mitte hävitada meie põlvkonnale kallis viis ja selle viisiga seotud uus eesti aeg, ärkamine ja laulud. Soövav ja nõmetsev ei ole iialgi "nagu rusikas silma- auku" Ületas mitte ainult hea maitse piirid, vaid ületaks ka vanemate inimeste valuläve ses koledauses. kerge on teha haiget vanale inimesele,kes on isegi nõrk, miks ei aasitud meil elavate umbkeelsete üle, kes 20 aasta vältel pole suvatsenud endale riigikeelt selgeks teha, neid kardate!
selle viisi ja sõnadega1. jaanuar 2016, 12:41
pandigi paika see mis on laulva revolutsiooni ideedest saanud, milliseks me ise oleme muutunud ja kuhu me oma riigiga oleme jõudnud. igatahes super.
1. jaanuar 2016, 16:24
Ega rumal sellest aru saanud, tema raiub ikka oma.
majandusjooksikute vastane1. jaanuar 2016, 21:00
kahjuks ei pandud, ei pandud paika. küsimus ei ole sõjapõgenikes ega süürias - eestlased teavad hästi põgenemisi, varjamisi, okupatsiooni, sõda ja nende tagajärgi. küsimus on selles, et euroopasse ei imigreeru ainult sõjapõgenikud!!!
halloo - muusikud, kultuurirahvas ja muud tolerandid, komödjandid või tolereeriad!!
eestlased ei taha seda inimmassi siia, kes olukorda lihtsalt ära kasutavad, mängides abituid ning süüdistades meid kõiges halvas.
kas seda on keeruline mõista? olgu, suunduge siis Tallinnast välja - maale ja küladesse, suurematesse ja väiksematesse linnadesse. asutge oma muggavast mullist välja ja rääkige inimestega, miks nad nii mõtlevad.
lauluseltskond - praegu olete ise samasugused, lihtsalt lahmivad ilkujad...
üksi 1. jaanuar 2016, 12:12
Kes Züürias madistab, ikka see püramiidi tipp, kes neid siia küüditab ja meie rahvast välja ajab!
kusti1. jaanuar 2016, 12:03
Arvan, et kõik viimases klipis osalenud peaksid oma rahva ees vabandama! Piinlik, et meil on sääraselt mõtlevad kultuuritegelased, kes peaksid olema noortele eeskujuks!!! Paraku...???
1. jaanuar 2016, 12:13
Ära lalise ühti! Nemad seal vähemalt julgevad teha kahemõttelisi sketše. Kes tunneb solvatuna, mõelgu mõned aastad ettepoole ja mõned tuhanded murjanid juurde lisatuna - äkki jõuab kohale? Ilmselt ei julgeta siis enam öösiti väljagi tulla..
1. jaanuar 2016, 13:50
See laul oli ikka kohe väga ühemõtteline. Kuulake ja vaadake uuesti, ehk saate siis aru. Niipalju veel vihjeks, et Avandi on suur prussakate siiatuleku pooldaja.
ää1. jaanuar 2016, 11:58
Sellele loole tuleb sisu alles järgmise aasta jooksul. Seega võtame selle välja ja naerame siis koos, kui keegi on õhku lennanud nagu Pariisis. Aga veel pikemas prespektiivis naeravad need sajad tuhanded eestlased kindlasti, kes on juba Eestist lahknud ja siia tagasi vaatavad. Naeravad kõik välismaalased rumalat rahvast, kes oma maa migrantide poolt ilma vastupanuta ära võtta laskis, ning vaikselt alistudes hääbus.
1. jaanuar 2016, 11:55
Ma ei paneks pahaks, kui sugulased ja sõbrad sobitavad rusika laulu solkijate silmaauku. Jõudu selleks Uuel Aastal.
12.431. jaanuar 2016, 15:16
Kes on "sinusugused"--need,kes selle laulu loonud on isamaaliste tunnetega ja ei suuda leppidas laulu multi-kulti labastamisega.Või siis need,kes oma peret kaitsevad maailma koostlammutamise eest.Kui isegi euroopa ise ägab terrorihirmus uusaasta ööl,keelates rahva kogunemised ja ilutulestiku, siis sina laulad oodi immigrantidele.Peab ikka aru olema, ei tea küll,missuguses peas?Kui president hakkab ka maailmaõudu logisemiseks nimetama,siis vist ikka midagi ongi viltu.Bentonist siiralt kahju, et mõnitusobjektiks pandi.Rahvas ei vihka inimesi,olgumust või valge,vaid nende õudsaid tegusid,mis külvavad surma ja piina.
16.08tean neid "sinusuguseid", kes viha õhutavad omade seas1. jaanuar 2016, 16:43
Seda teed ju sina selle laulu labastamisega,loojale silmaauku hauapõhja.Kes selleks loa on andnud,kas üldse midagi küsitud on.Rakendada isamaaline laul tolerastide vankriette,see on häbiväärne tegu.Usun,et perekond on šokis.
1. jaanuar 2016, 11:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ah soo1. jaanuar 2016, 12:00
Ah soo, et siis Alo Matiiseni laule võib nüüd nimetada mitte ÄRKAMISAJA , vaid LORILAULUDEKS! Ma arvan, et siin peaks hakkama juba Alo Matiiseni perekond oma arvamust avaldama ja samuti ka Kultuuriministeerium, et kaitsta ja hoida ALO MATIISENI MÄLESTUST!
1. jaanuar 2016, 12:27
Aga kahjuks need supikuked ei tea ju midagi Alo Matiisenist ja tema isamaalistest lauludest ja sellest, miks neid laule lauldi ja hinnati. Nemad lihtsalt teavad, et Ivo Linna laulab neid laule ja et need on ilusad laulud. Seda vabaduse soovi, mis oli Eesti isesesvaks saamise perioodil, mõistavad kahjuks ainult sellel ajal elanud inimesed, seega nende noorte vanemad ja vanavanemad...
Kirjutada tuleb1. jaanuar 2016, 13:27
Ith1. jaanuar 2016, 13:37
Sa ilmselt küll ei tea Mattiiseni mälestusest midagi, kui isegi nime valesti kirjutad.
1. jaanuar 2016, 13:38
Hea võrdlus1. jaanuar 2016, 14:15
Imestan vaid, et nad sinimustvalget jalge alla ei tallanud ega selle peale ei sülitanud...Kui palju on neil merkeli laululindudel lähedasi ja pikaajalisi suhteid moslemitega? Kui pikka aega on elatud või töötatud moslemiriikides? Ühesõnaga, kui palju on positiivseid kogemusi islamiusulistega? Arvan, et vastuseks on suur 0, sama number, mis nende IQ näitajagi oleks
to onu Reemus1. jaanuar 2016, 15:28
Lõpeta ära, palgaline kommentaator.
?1. jaanuar 2016, 11:50
Kommenteerisin et Millal on saanud inimesed , kes armastavad oma rahvast , riiki , keelt ja OMA VALGET LAST , kurjategijaks ? JA SEE KOMMENTAAR KUSTUTATI ! Mis toimud ? Jääb selline mulje , et Eesti rahvast terroriseerib jõuk inimesi , kes on mustade meestega voodirõõme jaganud , ning nüüd otsivad endale ja oma lastele õigustust .
asd1. jaanuar 2016, 11:49
Viimane laul oli lihtsalt suurepärane. Nagu näha tabati otse naelapea pihta, kuna siin päris paljude eestlaste egod said otse kümnesse by Sepp & Avandi.
vanamees1. jaanuar 2016, 12:10
Kamp tatikaid lagastas lihtsalt isamaalise loo ära. Mattiisen pidi kogu selle lagalaulu aja hauas ringi pöörama.
1. jaanuar 2016, 12:15
Matiisen poleks nii kitsarinnaline.
Marko 1. jaanuar 2016, 13:34
Ära sina kyll Mattiiseni eest otsusta, tal oli intelligentsust oluliselt rohkem kui sinul ja maailma asjadest palju avaram arusaam.
Mattiisen komponeeris muu hulgas1. jaanuar 2016, 14:05
ka laulu "Peatage Lasnamäe" - massimmigratsiooni vastu Venemaalt. Seega pole kindel, kas ta praeguse imigratsiooni poolt oleks olnud.
12.151. jaanuar 2016, 17:00
Tunnen Mattiisenit ja tema vanemaid.Isa oli väga sõnakas ja tegus Eesti mees,poeg rahulik ja intelligentne noorhärra.Ei usu eales, et selline tsirkus talle meeldinud oleks.Niikitsarinnaline ta tõepoolest ei olnud, et seda lubada.
to asd1. jaanuar 2016, 15:47
Sa oled eriti aktiivne palgaline.
1. jaanuar 2016, 16:14
Ja sa ei tea kui palju veel makstakse, läheksid kadedusest roheliseks. Anna abi!
to 16. 141. jaanuar 2016, 16:48
Makstagu ükskõik kui palju, ma ei müü iial oma kodumaad maha.
Vastupidiselt palgalistele.
Jube on vaadata, mida küll inimesed teevad raha pärast, müüvad oma perekonna ka maha.
votnii1. jaanuar 2016, 11:47
Mul on südamest kahju inimestest, kellel ei ole huumorimeelt üldse alles jäänud. Kurb on teid niiviisi vaadata. Mille üle teie siis naerate? Rusikaga näkku ja jalaga perse naljade üle? Hale, hale, hale...
Poistele suur aitäh tujurikkuja eest!
1. jaanuar 2016, 12:17
Pime viha hävitab igasugused meeled.
Must Tuumor1. jaanuar 2016, 11:46
Oleks võinud laulu pikama teha, ühele poole homofoobidel ja kanepivastastel ka tuju "ära rikkuda".
Ise teevad end lolliks.
Delfis saavad kommenteerida ainult need , kes jagavad neegerrassistide maailmavaadet .1. jaanuar 2016, 11:43
Aga valige siis Eesti AASTA EMAKS ühe kuulsa modelli õde , kes tahtis koos oma murjaniga mürgitada Eesti rahvast kokaiiniga ja tõi sellele tegelasele veel kaks last ilmale . Kas see on siis see ÕIGE Eesti perekond ? See on siis see ÕIGE PEREKOND ja siis meid enam rassistiks ei sõimata ?
DELFI ON JU ORAVATE AVALIK PRSELAKKUJA1. jaanuar 2016, 15:53
????1. jaanuar 2016, 11:42
See oli peavoolu poolt kinnimakstud ''suunatud nali'', tegelased aga kokku korjadtud Võidu väljaku kontserdilt nagu 40. aastal, ka siis naeruvääristati neid , kellele ei meeldinud nõukogude võim....
vale,1. jaanuar 2016, 16:25
hoopis mina, 268 eurise pensioniga penskar maksin selle kinni, kiunuge natsid :).
raits1. jaanuar 2016, 11:41
Avandi õige mehena, oleks oma äiapapa "Koit" ette võtnud, tiba vanameest parodeerinud ja laulu ja selle mõtet peedistanud. Siis saaks 10 punkti!
Ja veel- ärge Taukarit ja Roosalu enam huumori kallale laske- ära vägistavad vaesekese.
mida?1. jaanuar 2016, 13:09
kas avandi on koidumehe väimees? no siis ma ei imesta üldse
olen seda koidumeest korduvalt näinud Pika tänava meestega viina võtmas
oleks aeg1. jaanuar 2016, 11:41
mulle tundub, et on aeg koidula, jakobson, jannsen, kreutzvald jt. kuulutada vihakõnelejateks ja rassistideks. lugege nende tekste. mõelge, mida nad ülistavad ja kuidas viha külvavad.
müstika eks.
meie tänapäeva tolerantsid näevad nende teostes kindlasti viha ja vihkamist. võõrviha.
ehk tuleks keelata? nõukogudeaeg peaks tagasi tulema, siis oli ka kõik keelatud. ainult kommunismi pooldamine lubatud. nüüd hakkab sama peale, ainult pagulaste ja isise haipimine peaks olema lubatud.
Ubuntu 1. jaanuar 2016, 11:32
Avandi oma eelnevate väljaütlemistega pani minu jaoks asja paika ja vabatahtlikult selle mehe toodangut ei vaata,ei osta,ei külasta.
1. jaanuar 2016, 12:23
Julie1. jaanuar 2016, 11:30
Miks te Bentoni sinna mõnitamiseks kutsusite ?! Ja enne mõelge ,kus ja kellele te pasandada. ja Matiiseni laul tuleb nüüd maha võtta-----see on rüvetatud ja kelle loaga ? meil nagu kultuuri ministeeriumi polekski- igaüks võib paska suust välja ajada ja see peab veel nali olema . Jumal avita eesti rahvast.
Julie1. jaanuar 2016, 11:41
Vihakõne on keelatud!
tujurikkuja1. jaanuar 2016, 11:30
lõpulaulus ajas naerma vaid see, et sinna olid kaasatud ka meie "mustad", kas ilma selle tsirkuseta kuidagi siis enam ei saa?!
vaataja1. jaanuar 2016, 11:23
olen tujurikkujat alati vaadanud ,ka sellel aastal üks parimatest aastalõpu saadetest,kahju et enam ei tee ,sest ott ja märt te olete super diim.No see laul jah oleks pidanud vast tõesti olema muul viisil.Eestlased on kartlikud ,alalehoidlikud ja ettevaatlikud võõraste suhtes,aga see ei tähenda et kõiki vihatakse,see mis praegu on tekkinud ühiskonnas,seeon kartus selle ees mis ootab ees,kui põgenikevoog jätkub,need ei ole kõik sõjapõgenikud,nendega koos tuleb hulga kurjameid ,kes imbuvad vaikselt.Praegused vanemad inimesed ja ,teiesuguste noorte emad ja isad,ei karda mitte enda pärast vaid teie pärast ,sest tulevik on teie ja kellega koos te selle veedate ,millised usud ja kombed teid tabavad see on teadmata.Laul on tehtud uljuse ja mõttega ,et kõik on rassistid ,tegelikult ei ole.Kui tulevad ikka inimesed kes vajavad tõelist abi ,siis neid ka aidatakse.Kuid vaadake euroopasse,kes seal on need tulijad?Eestisse ei tule neid kindlasti praegu sest meie vaene riik ja vilets elu ei tõmba. Ilusat uut aastat .Tujurikkujat võiks te ikkagi teha.
to vaataja1. jaanuar 2016, 15:58
Eestisse ei tule ? Nad on juba siin.
Tartus hakkasin nüüd detsembris nägema kahtlaselt palju mustanahalisi, nad on alles siia tulnud.
no aga tore1. jaanuar 2016, 17:21
On jah tore, et meil ka juba tumedanahalisi rohkem liigub, hakkame ka lõpuks (21.sajandil) maailmariigiks saama. Muidu lähevad ikka eestlased massiliselt välismaale õnne otsima.
Tujurikkuja oli hea nagu alati.
Valged dressid1. jaanuar 2016, 11:23
mina ei vaadanud ei telerist ega praegu siit lehelt neid klippe.
Katsuge seda pagulasnalja serveerida mõnele alaealisele (grupi)vägistatud inglise või rootsi tüdrukule, kes on saanud eluaegse hingelise ja füüsilise trauma.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1051429374909486&set=p.1051429374909486&type=3&theater
asd1. jaanuar 2016, 11:50
Ära unusta neid eestlasi, kes võõrastes riikides vargil käivad ning lakkutäispeaga avariisid teevad. Vaata enda ninaesisest kaugemale ikka.
vana sepp1. jaanuar 2016, 14:06
varastamine on sama mis pea mahanüsimine või vägistamine? nunuh, tolerast...
paranormaalne nähtus1. jaanuar 2016, 14:47
asd ,oled sa tulnukas ?
ega jah1. jaanuar 2016, 16:32
ükski eestlane pole kunagi vägistanud ega pedofiilid, kes vanglas. Kas nüüd on siis kõik eestlased, ka sina vägistaja ja pedofiil?
lible 1. jaanuar 2016, 13:41
ei vaadanud,ega oskagi seepärast kommida,laiast ilmast oli ikka mida vaadata.Mulle labasus ei meeldi,veel vähem endi üle naerda.
laul1. jaanuar 2016, 11:22
Head uut aastat! Laulul polnud viga midagi. Vaja panna see inglise keelde või tekst alla inglise keeles ja saata Merkelile, Brüsselisse ja teistele riigipeadele üle maailma. Laulus oli õeldud kõik, et me tahame olla vabad ja sõltumatud.
1. jaanuar 2016, 11:33
sa oled ikka päris loll.
Eriti nõme oli1. jaanuar 2016, 11:12
Ajudega näitleja või laulja on siiski haruldus
Sõna- ja mõttevabadus?1. jaanuar 2016, 11:06
Aga mis siis kui mõni andekas ja edukas laulja oleks teisel seisukohal? Kas tal oleks olnud võimalik mitte kaasa lüüa, kui osalema kutsuti? Tundub et "heade" ja "sõbralike" inimeste leeris on tänapäeval vähem valikuvabadust kui nõukogude ajal. Ja Euroopas on asi veelgi hullem. Kas see on uus demokraatia? Euroopalik väärtus?
no aga1. jaanuar 2016, 16:20
seal polnud ju Leplani, Jaanit, Birgiteid, Koitu jne jne jne jne. neid, kes ei osalenud, oli ju väga palju, au neile! pidage hästi meeles, kes osalesid, kui teete valikuid, mis nende rahakotti mõjutavad.
!!!!!1. jaanuar 2016, 11:04
Tolerantsid on ka juba ärganud ja rabavad uuel aastal uue hooga. Mis ka mitte, esimene jaanuar on ju riigipüha ja pühade ajal töötamise eest on ette nähtud topelttariifid. See on ju seaduseski kirjas.
Jüri Kukk1. jaanuar 2016, 10:47
Selle lauluga võitlesid nende noorte isad Kremli katsete vastu hakata Eestis fosforiiti kaevandama. Paljudele on see näkkusülitamine. Noored tegid ühiskonnale karuteene, külvates vihkamise seemet juurde, sest nende esitlus lõhestab ühiskonda kindlasti veelgi rohkem.
?1. jaanuar 2016, 11:06
Kas tulnuks siis pigem külvata tolerantsust? Mustade, turbanipeade, islami vastu? Et üksmeeles ja käsikäes Euroopa kalifaad poole.
vaatasin 1. jaanuar 2016, 10:45
Minu arvates olid selle laulu sõnad just täpselt NAGU RUSIKAS SILMAAUKU ! Kõik oli ju öeldud sarnaselt Eesti rahva (ma arvan , et enamiku meist ) arvamusele sellest pagulaspoliitikast ! Selline on minu isiklik arvamus saatest !
1. jaanuar 2016, 11:35
sa ei saanud aru. selles asja mõte oligi, et kui sa oled pagulaste vastu, siis oled sa mingi nõmedik.
Tartust1. jaanuar 2016, 10:42
Ma arvan, et te, noored lauljad, ei saanud ise ka aru, mid te tegite. Te peaksite minema ALo Matiiseni hauale, süütama küünla ja paluma ANDEKS!
1. jaanuar 2016, 11:22
Postimehes oli mingi meie nõia arvamuslugu, et uusaasta ööl tuleb meeste munadest kinni hoida. Kommentaarimine oli keelatud. Kuulates-vaadates seda laulu tabasin end mõttelt - nad seal kooris on ju munadeta mehed.
kanarbik1. jaanuar 2016, 10:32
Seda laulu ei sobinud küll sellise tekstiga lörtsida. Tahtsite uut laulu, teinud siis koos uue meloodiaga uus laul.
1. jaanuar 2016, 10:42
jah, võtnud looja hoia maarjamaad või koit ette.
rahvas oleks irooniast aru saanud. et isamaalised laulud on ikkagi vihkamise laulud. me oleks 150% naerda saanud.
palat nr.91. jaanuar 2016, 10:20
ma poleks uskunud ,et uus põlvkond andreseneid, ruuse,karotammesi, lauristine,barbarusi jne. on juurde kasvanud
1. jaanuar 2016, 11:37
Kanepiuim on maailmapildi logisema pannud.
Kala1. jaanuar 2016, 10:17
Paar sketši täitsa meeldisid. Lõpulaul- algul olin ikka täitsa löödud, et A.Mattiiseni ilus isamaaline laul ära lörtsiti aga siis- nägin selle plejaadi esitajate seas Dave Bentoni tumedat heitunud nägu - ja hakkasin suure häälega naerma!
katrin1. jaanuar 2016, 10:10
Kas tõesti ei saa enamust inimestest peenest huumorist aru ega oska ridade vahelt lugeda???
1. jaanuar 2016, 10:20
Sina katrin saad väga hästi peenest huumorist aru. See on väga peen huumor. Me kõik jagasime ära, et eestlane olla on häbi ja halb.
Insener1. jaanuar 2016, 12:54
Vastupidi, see laul tekitas mus taas uhkust et olen eestlane (ps, ma ei vihka teisi eestlasi ja ei poolda siia immigrantide lubamist)
1. jaanuar 2016, 10:30
Ikka saan peenest huumorist aru.
Nõukogude Liidu pooldajad ja kaitsjad on saanud uue eurokuue ja on nüüd suured pagulastemaale toojad ja nende pooldajad. Eesmärk on üks, hävitada eesti rahvus ja riik.
!1. jaanuar 2016, 10:59
Just! Algul püüdsid aretada mõtlemisvõimetut, ükskeelset, rahvustundetut homo sovietivcust. Nüüd eksperimenteeritakse mustadega ristamise ning islamiga.
aga siis 1. jaanuar 2016, 16:38
sündisid lapsed, nüüd on sünnitamine keelatud ja teised muidugi süüdi?
to aga siis1. jaanuar 2016, 16:57
Nõukogude ajal oli eestlaste sündivus väike, enamusel oli 2 last, paljudel 1, aga 3 oli haruldane.
Me koolis oligi enamus peredes 2 last, mõnel üksikul oli 3, 1 - lapselisi peresid oli ka piisavalt.
Sa ilmselt ei ole nõukogude ajal elanud.
meeldiv1. jaanuar 2016, 09:53
et me seda läbu rolan bõkovi lapselapse esituses enam ei näe.
?1. jaanuar 2016, 10:25
Kes on Bõkovi lapselaps ?
mh1. jaanuar 2016, 18:28
Sõnum õige1. jaanuar 2016, 09:48
Tekst oleks,teises pooles,vajanud natukene kõpitsemist aga siin on sõnum tähtis.Tänud hea töö eest.
liina1. jaanuar 2016, 09:41
No comments! MÕNITADA oma rahvast, löök allapoole vööd. Kui tegu oleks tõesti sõjapagulastega, siis ehk tõesti võiks meid meelsuse pärast tögada aga see, et rahval on enesekaitse instinkt ja ajud suuremad kui mistahes EU riigil..no andke andeks, tõstame ehk kõik käed üles ja lähme teisele galaktikale, jääb parasiitidele rohkem ruumi..Ja et meie riik töötab samuti kui Nõuka ajal, propaganda ja tuntud inimeste kaasamine..veendusin jälle, et meie lauljad ja näitlejad on ajuloputatud, tollel ajal oli ju samuti, et kes laulis kooris, kes mitte! Imestan, kuhu jäi IIVO, tema ju tollel ajal vene keeles ei laulnud aga pane nüüd sallivusest laulma, esimene mees, honorar vist oli kesine...
Iivo1. jaanuar 2016, 14:51
venib ikka nagu sültjas ja veniv tatt.
Orukas1. jaanuar 2016, 09:39
Väga lahe oli! Eks tõde ongi natsa valus vaadata.... Eriti veel läbi huumori!!!lõpulaul justkui kirss tordil!
1. jaanuar 2016, 10:22
Ei ole valus. Nõme on. Nõme on, kui eelstust pannakse vihkamisega ühte patta.
to Orukas1. jaanuar 2016, 16:17
Kus küll palgalised kommivad erti nimede alt.
Miks ei pane kommi autoriks " palgaline " ?
Häbened oma tööd ?
mhh1. jaanuar 2016, 09:21
tujurikkuja pole meid ju kunagi ahhetama pannud - kohati on ja enamasti pole kah
aga seekord oli lihtsalt lollikeste ilkumine oma juurte üle aga õnneks peab ütlema, et seltskond ahhetama küll ei pannud, tavaline mitte eriti viisipidajate kari, kahju vaid , et ilusat laulu lörtsisid
tõeliselt kahju oli mul kunagi võigemasti efkast kui ta euroväärtusi promos keda ma sinnamaani väga andekaks pidasin
muidugi unustasid osa sarvilistest euroopalikest väärtustest ära nagu eriti varajane seksuaalne laste praktiline harimine, et toota pedofiilset massi jne
1. jaanuar 2016, 10:41
No näed, sinust ongi see laul.
Taukar1. jaanuar 2016, 09:11
on oma jopikest tugevalt pööranud.
Ja yksinda on Syyria1. jaanuar 2016, 09:06
sest syyria sodalased putkasid Euroopaa.
Nii ajaratas ringi käind1. jaanuar 2016, 08:59
Jah, tänapäeval nimetatakse meid rassistideks ja võõrvihkajateks ja vihakõnede pidajateks.
Nõuka ajal nimetati meid natsionalistideks, kondalasteks ja fašistideks.
Ja kes me need oleme??? Me oleme need, kes tahavad eestimaale vabadust, priiust, usku, lootust, armastust!!! Seda, et me saaks oma maa peal vabalt hingata ja rõõmu tunda.
Ja ikkagi oleme halvad. Võimul olevate inimeste jaoks ikka halvad!!
Vene ajal pandi meiesugused KGB poolt kinni, sest me õõnestasime nõukogude võimu. Tänapäeval mõnitatakse meid lihtsalt vihkajateks.
Vahet polegi, avandi sepp on liiga noored, et mõista, milline on meie ajalugu olnud. Tegemist on inimestega, kes elavad hetkes. Minevikku pole olemas olnud.
1. jaanuar 2016, 10:44
Aga me vihkame ju ka üksteisi, mis rääkida rassismist või võõrvihast.
1. jaanuar 2016, 11:28
jah, sul on õigus, jälle on olemas eestlaste vihkajad-tolerastid, kes on nõus uutele okupantidele vastu minema welcome to Estonia-loosungitega ja mustade lippudega. me pole veel ära unustada jõudnud eelmisele okupatsioonile kummardajaid-küüditajaid. AJALUGU KORDUB, ikka ja jälle.
1. jaanuar 2016, 11:37
Kes te olete, kes üksteist vihkavad??? ma ei tunne teid.
(to 11:37) ..kas sa Alar1-te tunned..1. jaanuar 2016, 13:50
aga Tihemetsa Tiinat tead...?
Öige ahvid Aafrikasse,samuti Ameerikaahvid Eestist1. jaanuar 2016, 08:42
EESTI VABAKS OKUPANTIDEST
1. jaanuar 2016, 08:39
ei saa aru, miks kommentaarid läbi ei lähe?
Aitäh...1. jaanuar 2016, 08:36
....selle ausameelse laulu eest!
Ei ole üksi ükski maa1. jaanuar 2016, 08:32
See oli Tartu Levimuusikapäevad, aasta oli siis 87. Ei olnud veel kuum 88, kui sinimustvalge välja tuli ja viis isamaalist laulu loodi. Oli veel aasta 87!!! Perestroika oli toonud vabama hingamise, juba võis midagi mõelda ja julgemad ka öelda. Hirvepargi miitinguni oli jäänud kolm kuud. Rahvas kuulas sel ajal Ameerika Häält ja Vaba Euroopat. KGB oli sel ajal veel päris tegus.
Aga sellest laulust, see oli rahvale püha, me armaste eestit ja eestimaad. Me tahtsime võõrvõimu alt vabaks saada. Tänapäeval ütlevad need noored, et me vihkame ja oleme võõrviha täis. Kas tõesti armastus Eestimaa vastu on vihkamine? Kas enam rohkem demagoogiat annab välja töötada? Võib olla annab, aeg näitab.
Kui me poleks oma kodumaad armastanud, poleks me ka nõukaliidust välja astunud. Jumal tänatud, et meil on seda VIHKAMIST!!!! Nimetage seda armastust eestimaa vastu pealegi vihkamiseks. Ma olen uhke, et mul on seda vihkamist.
ja lõpuks ühed sõnad vihkamislaulust-Eestlane olen ja eestlaseks jään
oma rahvust maha salata
sama ränk on nagu orjaks müüa end...
mati to ei ole üksi ükski maa3. jaanuar 2016, 14:27
räägi ka sellest millega tegelesid a.87 praegused reformi juhtfiguurid,ansip...jne
Väga hea saade! 1. jaanuar 2016, 08:13
Laul oli võimas. Täiesti kümnesse millimeetri pealt. Tublid! Kahju,kui enam ei tee.
Jah....1. jaanuar 2016, 08:28
...ja see laul, nii võimas ja nii AUS!!!! Võiks esindada, mis tahes maad.
???1. jaanuar 2016, 07:25
Väga hea rikkuja oli. Laul eriti, just sellised me oleme. Koguaeg yxteise kõri kallal ja neegriarmastust siit maalt ei leia
1. jaanuar 2016, 07:57
sinus süttis äratundmisrõõm.
liina1. jaanuar 2016, 09:49
sellised me olemegi, ma ei häbenegi seda tõdeda, kuid laululoojad ja esitajad ei teinud muud kui kritiseerisid ja mõnitasid oma rahvast ja meile kalliks saanud ärkamisaja laulu, Mina küll ei arva, et see on halb kui rahvas proovib omal maal ellu jääda. Need üliagarad tolerastid on tegelikult väga vähese isamaalise tunnetusega, kui siin kuumaks läheb on nemad esimesed kes ära kargavad!
N311. jaanuar 2016, 06:52
Seekord panid tõesti kümnesse, eriti lõpulauluga- iseloomustab väga ilmekalt paljude eestlaste madalalaubalisust. Kohe hea meel on, et meil on veel mõistlike inimesi, kes saavad aru kui üle paanitsetud see kogu pagulasteema on. Rohkem tolerantsust inimesed ja head uut aastat :)
Tolerast1. jaanuar 2016, 07:06
1. jaanuar 2016, 07:58
on on ülepaanitsetud. küll aeg näitab. kaljurand soiub, et terrorism on tulnud meile väga lähedale. aga seda, et ise selle lähedale lasknud on, seda ei näe.
võta pagulased enda juurde. keegi ei keela. nutsu saab ka veel pealekauba.
to N311. jaanuar 2016, 16:11
Tubli, N31, äkki ütled ka palju oma kommi eest palka said.
piir1. jaanuar 2016, 06:50
kas nad on majanduspagulase, sõja jalust põgenejad, mida vahet- nende rohke sissevoolamine destabiliseerid olukorrad riikides jms. Aidata saab neid, kes ennast ise tahavad aidata ja aidata saab neid kohapeal aga mitte Euroopa humaansest ja stabiilsetest ühiskondadest mägra maja ehitades
pets1. jaanuar 2016, 05:31
Ei see on ikka nii tore et teatri ja laulurahvas peab paljusi eestlasi m..nideks ja värdjateks ja vihkajateks lihtsalt niisama. nii nummi oli.
nähh1. jaanuar 2016, 06:55
inimene on see, mida ta ise endast arvab. Mind see laul kyll ei loksutanud ega kõnetanud aga peab tunnistama, et nad tegid seda superhästi
1. jaanuar 2016, 07:59
jah. avandi-sepp ei tea sellest laulust midagi. nemad tegid sel ajal püksi, kui see laul loodi ja ei tea nad ka emotsiooni, mis selle lauluga tegelikult kaasas käib. praegu on see rahva mõnitamiseks uude kuube pandud. aga omal ajal tehtigi see selleks, et eestimaa oleks püha ja puutumatu. et võõrvõim ei tuleks siia fosforiiti kaevandama. aga need kaks titte ei tea sellest midagi.
nähh1. jaanuar 2016, 08:53
pagulased põgenevad sõja eest, vägivalla eest aga viimased on ainult tagajärjed tsiviliseeritud ühiskonnaeluks sobimatu usu praktiseerimisele ja hullumeelsele sigimisele. Miks me peaks oma kodud andma neile sama asja jätkamiseks kohapeal? Kui tulevad, olgu reeglid juba paigas-ei usku mošeesi ega usuga veiderdamist, ei üle kahe-kolme lapse ja töökohustus. Kellele reeglid ei sobi-vaba valik
1. jaanuar 2016, 10:49
nähh1. jaanuar 2016, 11:49
mis ma siin vihkan, konstateerin lihtsal fakti, et alahh koos oma muhhaga on mõistusevälisele vegeteerimisele ja ohjeldamatule paljunemisele pühendunud massist ära pööranud ja neid sõja ning vägivallaga karistanud. Seda saaks muidugi ka viisakas kirjakeeles väljendada aga siis ei pööraks keegi sellele tähelepanu. Ok, see, mida sa iga päev teed ja oled, ei peaks ühiskonna arengule pidurit panema aga islam paneb ühiskonna eri tahkude eksistentsile ja arengutele pidurit ja kuidas veel. No ja see hullumeelne paljunemine niigi ülerahvastatud maamunal lõped siis varem v hiljem apokalüpsisega.
Mulle ei meeldi, kui seda jama tullakse minu kodumaale jätkama. Ja peremees vaatab, kesmis külalised sisse laseb, et ei peaks viiv hiljem käkaskaela ise elamisest välja kolima
to pets1. jaanuar 2016, 16:22
no mis teha, kui sa end nendena tunned.
ei ole üksi ükski maa1. jaanuar 2016, 04:51
oli armastuse ja kaitsetahte väljendus oma maa ja rahva suhtes 80-ndatel, kui meid agressiivselt koloniseeriti ja kõige tipuks fosforiidi kaevandamist võõraste poolt planeeriti.
Et need rajakad ei võtnud vaevaks oma kauneid mõtteid ise viisistada, vaid pidid ära mõnitama ka eelnenud põlvkonna mälestuse ärkamisaja algusest ja õrna lootuse tekkimisest rahva ja maa ellujäämisest (vabadusest siis veel nii otse ei unistatudki, see tundus ulme).
1. jaanuar 2016, 08:00
jah. see oli laul, eesimaa ja eestlaste kaitseks.
nüüd püüavad need kaks teha sellest süüria kaitseks laulu. mage.
elisa1. jaanuar 2016, 04:30
..Nooo niiiiiii asjalikui laulu pole ammu kuulnud!SUPPER!
vanainimene1. jaanuar 2016, 08:39
laulu esimese poole ajal tulid pisarad silma, teise poole ajal jõudis kohale, et see on nende pisarate mõnitamine.
ETV - vaimukuste vahel sitajulgad ja purki sittumine( pole ju hullu, unes pidi see tähendama RAHA), siis austatud teletöötaja dekreetiminek, siis päevakohane eurolaul ja siis hilinenud riigipea kõne. Mulle saabus aasta, kus ees ootab kahjuks suur võitlus oma kodu pärast välisriigist saabunud rahamehega. Aga tahaks rahu, igas mõttes.
to punkt1. jaanuar 2016, 04:22
See " eestlasele kõige parem toit eestlane " on välja mõeldud Nõukogude ajal, et rahvustunnet maha suruda.
Ning seda fraasi levitavad ja segadust tekitavad peamiselt palgalised kommentaatorid.
Ats1. jaanuar 2016, 04:17
Kõigi aegade parim Tujurikkuja ja ETV aastavahetusprogramm üldse!
eestlane1. jaanuar 2016, 14:12
Palgaline tolerast? :)
punkt1. jaanuar 2016, 04:06
Laul oli hea. Eestlasele ongi teine eestlane kõige parem toit - vadake kui vaenulikke komme on siin oma rahvuskaaslaste vastu.
Ja seesama laul ju rääkis selgelt, et neid päris sõjepõgenikke on vähe, a need noored mehed, kes aipäädid käes põgenevad selfisid tehes euroopasse, ei ole põgenikud vaid rüüstajad.
Benton on mustanahaline, kes on tänaseks rohkem eestlane kui nii mõnigi pagulasi tolereeriv eestlane.
Müts maha inimestele, kes teevad sellise mitmetahulise laulu.
Tunneks isiklikult, suruks tänutäheks käppa :)
to punkt1. jaanuar 2016, 04:19
Kas sa ei arva, et vaenulikke komme kirjutavad peamiselt palgalised, et segadust tekitada, meid omavahel tülli ajada, siis ju rahvaga lihtsam manipuleerida ja musti sisse tuua ?
eh1. jaanuar 2016, 03:17
kiida lolli - ja teebki "nalja".
tabamata ime1. jaanuar 2016, 03:16
eestlane on oma talupojatarkuses suutnud sajandeid siinses mitte kõige viljakamas pinnases ellu jääda. Tegemist on rahvaga, kelle elujäämise üheks põhjuseks on alati olnud tema elutark konservatiivsus ja alalhoidlikkus. Eestlane ei ava ennast kohe. 80ndate nn laulva revolutsiooni aegu suudeti selle rahva emotsioonid üleskütta. See oli eestlase keemispunkti kõrgeim kraad, mida võiks võrrelda nõukaajal Pätsuaegse vabariigi unistuste emotsioonidega. Tujurikkuja suutis selle dekodeerida ja rikkuda jäädavalt. Kui on uuesti vaja eestlase emotsioone kütta millegi väga oma ja tulevikuloootustega vaevalt, et enam seda korrata suudetakse. Selles on probleem, midagi võeti ja kisti taas meilt ära asemele midagi andmata. Selle laulu tekst oli väga nutikalt koostatud - sõnum jõudis kohale. Midagi väga olulist löödi taas logisema, kui presidendi kõnet parafraseerida. Lauljad ja näitlejad võiksid olla siiski vastutustundlikumad. Kahju, aasta lõpetati lõhede süvendamisega.
üks eelis veeel1. jaanuar 2016, 07:01
meil pole seda tõsiselt napakat ja vägivaldset usku. Aeg oleks ka tunnistada, et suurem osa praegusest pagulusest on seotud usust tingitud probleemidest ja probleemi lahendamisel kohapeal, eksporditakse seda usku, koos tema probleemidega, mööda Euroopat laiali
islam1. jaanuar 2016, 12:39
on valdavalt Keskajas. Meil see etapp ammu läbitud.
leenu1. jaanuar 2016, 03:02
saate nimi on tujurikkuja, tundub et osadele mõjus. väga hea sel juhul
Helgi1. jaanuar 2016, 02:36
Mitmetele siinkirjutajatele on ilmselgelt üle jõu mõista, et meil oli terve aasta ebamugav nii palju iseendi kohta teada saada seoses migratsioonikriisiga. Nüüd noored tegid puust ette ja värvisid ka "mustaks", haarates kaasa Dave Bentoni. Kes muide tõi meie ainsa Eurovisioni võidu koos Taneliga. Meil saab ka alanud aastal olema raskusi iseenda mõtestamisega, kuigi variant on ka valida sihuke president, kes aitab probleemi lahendada. Mitte ei tekita probleeme lisaks.
Scaramanga1. jaanuar 2016, 02:32
Valitsuse propagandakanal on palganud hulga näitlejaid-lauljaid kes Õigeid Seisukohti propageerivad :) Te pole siis nõuka ajal elanud ?
uiguur1. jaanuar 2016, 08:46
Võimukoalitisooni omad õuenarrid tõmblesid seal. Huvitav kui need lahkuvad siis kes asemel tuleb eestlust mõnitama?
asd1. jaanuar 2016, 02:21
Pmst võib nutjatele öelda laulust repliigi: "MEIL MEELDIB KÕIKE VIHATA!" :D
mida1. jaanuar 2016, 02:12
teab õhtuleht heast maitsest?
Mongol1. jaanuar 2016, 02:11
olen alati mõelnud juunipöörde tegelastele - Semperile näiteks... aga paistab, et temale ja Varese kabinetile on hea järelkasv...
repmes1. jaanuar 2016, 23:04
Noh Semper kirjutas juba 1944.a. Eesti NSV hümni sõnad, mis tänagi on aktuaalsed:
Jää kestma, Kalevite kange rahvas,
ja seisa kaljuna, me kodumaa!
Ei vaibund kannatustes sinu vahvus,
end läbi sajanditest murdsid sa.
Imestan, et Stalini ajal nii julget teksti üldse kirjutada lasti.
nojah1. jaanuar 2016, 02:11
nad oleks võinud samahästi ju kalmistul meie lähedaste haudadel vääneldes ilkuda meie, elavate tunnete üle ja ennast imetleda, kui kõvad vennad nad on. Just nii, nagu kallid sissetungijad Soomes juba praktiseerivad. Need lauljad ei suuda ära oodata, et meie maal kirjeldamatud võikused aset hakkaks leidma rahva kallal. Tubli eesrindlik hävituspataljon.
1. jaanuar 2016, 12:39
Kats1. jaanuar 2016, 01:51
Kellamees1. jaanuar 2016, 01:51
Oige, ulimalt oige laul ! Autor välja.......!
Sellise laulu eest oleks autori kumme polve Siberis istunud, aga näe, tode laulsid ! Uks aastalopu tippe ! Ja muidugi ära-utlemata Naabriplika ! Pärast seda polnudki midagi vaadata, heitsin kulili......
drrrr1. jaanuar 2016, 01:47
Väga hea lugu. Ei vihkamisele!
1. jaanuar 2016, 08:08
jah, ja see laul nõretas ju armastusest ja mittevihkamisest ;)
1. jaanuar 2016, 08:13
jah, aga tänu "vihkamisele" me oleme ka nõukogude liidust vabaks saanud. kas see on vihkamine, kui me armastasime eestimaad??? kummaliseks on tänapäeva inimesed muutunud, armastust nimetatakse vihkamiseks. ei saa aru.
olge ise ka tublid1. jaanuar 2016, 15:07
Ära siis vihka oma rahvast, kes ei soovi siia massiliselt võõrast keskaegset kultuuri, rahvast, kes niigi peab taluma eelmise sundmassisisserände tagajärgi, slaavlasi, kes pole soovinud integreeruda siinsesse ühiskonda.
Maskid langevad1. jaanuar 2016, 01:46
"Ei ole üksi ükski maa" oli 90ndate alguses pika kultuurikatkestusperioodi üle elanud eestlaste taasühendamise hümn. Ainuke, mida tujurikkuja versioon suutis, oli siiani halvastivarjatud konflikti jõhker alastikiskumine. Ka siinsete laikide ja dislaikide põhjal oleme me kõik nüüd üsna 1:1 lõhestatud. Veelahe jookseb noorte / eakate vahelt. Aarne Rannamäe ütles täna üsna õigesti, et kui Euroopa konfrontatsiooni põhjuseks on vastuvõtu taluvuspiiri ületamine, siis Eesti vastuseisu põhjuseks on meie lähiajalugu. Sketšis osalenud noored lauljad ei tea midagi kultuurikatkestuse hukatuslikkusest, nad ei ole seda ise kogenud. Minu tujuküllasele aastalõpupeole tõmbas see "nali" aga külmaveeämbri pähe. Isegi "Goodbye to yestesrday" omandas täiesti uue tähenduse. See ei olnud nali vaid kaine provokatsioon.
1. jaanuar 2016, 08:08
See oli üks esimesi pääsukesi, mis välja tuli, see ei olnud 90-ndate algus, vaid 80-ndate lõpp. See oli emotsioon ja armastus eestimaa vastu, et venelased ei tuleks siia fosforiiti kaevandama. Me suutsime oma VIHKAMISEGA.-nagu avadni ja sepp seda armastavad nimetada, selle jama ära hoida. Me suutsime hoida eestimaa eestlastele. ka neile kahele mehele suutsime me eestimaa säilitada ka nende lastele. Nad ei tea sellest midagi, nad ei saagi teada, sest nende mõistus selle olukorrani ei küüni. Nad ei tea, kust me tuleme, nad ei tea, mis me läbi oleme elanud. Kas saab neile seda pahaks panna, et nad meie ajalugu ei tea? avandile ehk küll, ta peaks olema selle ajastu oma vehkleja filmiga läbi töötanud. See emotsioon peaks talle kui näitlejale selge olema. sepp võib olla tõesti ei tea ajaloost midagi, ei ole tähele pannud, et ta midagi selles vallas räägiks.
Seega, andke neile andeks, sest nad ei tea, mis nad teevad.
irw1. jaanuar 2016, 01:36
Ah see ongi siis see palju kiidetud sallivus.
aga miks peaks1. jaanuar 2016, 17:09
rassiste ja natse sallima, kes valmis kõiki tapma, kui ainult ise saaks rahulikult elada?
jah1. jaanuar 2016, 01:30
nüüd tulid teised ka kapist välja, küünilised tüübid tolereerivad laste, naiste ja loomade vägistajaid.
Peaasi, et meid ja meie lapsi-loomi korralikult pekstaks, piinataks. Tõeline tase veel isamaaliste tunnete üle ilkuda, küll nad võivad alles rahuldust tunda nüüd - omaenda kodu ja laste mõnitajad.
Edam1. jaanuar 2016, 01:15
Imelikud inimesed, kes heast naljast aru ei saa. Minu arust hea klipp ning enesekriitiline. Kahju, et see kellegi tundeid riivas, aga kahjuks sellised närakad me oleme.
mälu1. jaanuar 2016, 18:15
Ei ole. Ma pole nõus sinuga koos närakas olema. Kui seda sinumoodi meiet kogu aeg palvesse panna, siis on arvata, et lähemegi närakateks. Sina pole laulu või anekdoodi pärast Laial tänaval ülekuulamisel käinud. Sina ei tea, mida need viisid meile 80datel tähendasid. Aga muidugi, mis neil lauljatel sellest, no pole enam Eestit, mis siis, lähete suvalisele maale samasuguseks pagulaseks nagu need , kes praegu üle serva pressivad. Ainult , et saage aru, varsti pole enam kohta kuhu minna.
Ei kavatsegi1. jaanuar 2016, 19:53
aplodeerima hakata. Kui alandusted meeldivad, siis soovitan koorilaulu asemel sadomasoseksi, kus võib end alandada lasta ja sellest naudingut tunda.
Üleskutse1. jaanuar 2016, 01:15
Hea Tõnis, palun kutsu oma väimees taevast maa peale tagasi, ta on sul varsti ju suurem tolerast kui Sildna ise.
1. jaanuar 2016, 08:09
ei kutsu ta midagi. kõlbab kõik müügiks. tähtis, et raha tuleb. armastus raha vastu on suurim.
Maamees1. jaanuar 2016, 01:10
Natuke on maha käinud ja pisut väsinud see Tujurikkuja. Oleks vaja värskendust. Osatäitjad oleks paremaks valmis.
Lorilaulikutele1. jaanuar 2016, 01:05
Lõpulaulu seltskond on nüüd teatud märgiga. Avandi kui ennast täis ja ennast imetlev muidumees oli juba enne teada aga, et ka tuntud meloodia ja idee solkinud laulikute hulgas olid need nimed, oli üllatav. Eks rahvas oskab seda ka hinnata!
1. jaanuar 2016, 08:11
eks tänapäeval avandi-sepp vaatavad ka seda laulu kui vihkamisest nõretavat laulu. sündis see laul ju ka vihkamisest-tol ajal nimetasime seda armastuseks maarjamaa vastu.
nüüd aga nimetame seda vihkamiseks ja võõrvihaks. ega see uus põlvkond, ei tea nõuka ajast midagi ja nad ei saagi teadma.
hm1. jaanuar 2016, 01:03
Lõpulaul on ju nii mitmeti tõlgendatav! Igaüks kuuleb ja näeb seda, mida ise õigeks peab! Kes kuuleb ilkumist pagulaste kallal, kes ilkumist eestlaste üle! Ja tegelikult on see ju seega väga hea nali!
Fraal1. jaanuar 2016, 10:15
Olen nõus. Tundub tõesti, et igaüks näeb mida näha soovib. Aga eks haiget teebki see, mis puudutab ja Tujurikkuja oli vähemalt oma nime vääriline : Rikkus järelikult paljude tuju.
Üldiselt on nii, et solvangut ei saa anda vaid solvangut saab ainult võtta.
Kui tõepoolest, Eesti riigi rahvas on lõhestunud... ei usu, et siit enam mingisugust üksmeelt tuleb - vähemalt mitte rahulikes tingimustes.
Bentoni pingutus ytles kõik1. jaanuar 2016, 01:03
Kogu oma siinelatud aja jooksul vist ainsad 5 sõna, mille Benton oli suutnud ära õppida, ylejäänud yhislaulmise ajal vaid pungitas silmi ega suutnud rohkem silpe produtseerida.. Kas Eesti hümni viisil oleksid nad samamoodi tohtinud oma rahvust mõnitada? Kohutavalt küüniline, arvestades, kuidas "vaesed pagulased" valgeid lapsi vägistavad- - kas neil lauljail pole õdesid-tytreid? Kasaril? Kuurmal? Mul oli südamest häbi selle viimase laulu pärast. Ma ei andesta ega unusta seda kunagi.
to b...1. jaanuar 2016, 01:24
sinusuguste pärast ongi sellised laulud ! Kas sa tõesti oma lõpmatus rumaluses arvad , et ta ei osanud rohkem laulda ? ....
1. jaanuar 2016, 12:31
Benton on inimene,keda ei saa kunagi keegi vihata, laulab puhtas eestikeeles--kui jaamast lahkub rong....aga,et teda sinna soppa kaasati,on puhas nõmedus.See solvas mind hingepõhjani ja see on alles eestlaste vihkamise tase.Miks ta ometi selle nüridusega kaasa läks, ma tõesti põlgan meie võlts toleraste,sest eestlane ei vihka inimest, vaid nende tegusid.Saage ükskord ometi sellest aru!
mine õige metsa1. jaanuar 2016, 12:49
Bentonil on terve rida eesti keelseid laule lauldud plaadile. Aktsent on küll tuntav, aga laulud ise on südantliigutavad. Benton on rohkem eestlane, kui mõni teine, kes siin maakamaral veits kauem elanud. Aga usun, et tema mustast huumorist arusaamine ei olnud ehk mitte-eestlasena päris adekvaatne. Vaatasime oma jõulupeo ajal Tujurikkuja vanu sketše ja meie seltskonnas oli mitte eestlane, kes eesti keelt vabalt valdab. Tema suu oli tegelikult enamuse ajast suisa lahti. Niisugused naljad on niivõrd ootamatud, et võtavad võõra õhku ahmima.
Brunn1. jaanuar 2016, 00:58
JUSS1. jaanuar 2016, 00:56
Mulle see pagulaslaul igatahes meeldis. Veidigi irooniat ja kriitikat. Aga meie tolerandid muidugi vahutavad. Mine tea, kas midagi sellist enam kunagi veel tulebki? Vahest tõmmatakse irvhammastele päitsed pähe. Päitsete näiteks oli täna kuuldud uudis, et Posimees lõpetavat alates esimesest veebruarist vaba anonüümse internetikommenteerimise. Et edaspidi saavat kommenteerida vaid registreeritud kommenteerijad. Ilmselt selleks et jõustruktuuride tööd "vihakõnelejate" ellimineerimise osas kergemaks ja tõhusamaks muuta. Et andmed kohe olemas.
1. jaanuar 2016, 11:50
see on tolerastide hümn.
dugong1. jaanuar 2016, 00:55
Ma ei ole iialgi ostnud ega kavatse iialgi osta ühtegi nende kidraplönnijate ja inisejate plaati , kes selles lõpulaulus osalesid.
1. jaanuar 2016, 12:44
Ei tea, mis nüüd küll saab
ohohhoo1. jaanuar 2016, 00:51
Lõpulaul oli viimase peal!
dugong1. jaanuar 2016, 00:51
Ma ei ole iialgi ostnud ega kavatse iialgi osta ühtegi nende kidraplönnijate ja inisejate plaati , kes selles lõpulaulus osalesid. Konksnina ja põrsanina huumor oli ka ülimage sel aasta.
Mannike1. jaanuar 2016, 00:48
Kõik oli kokkuvõttes uks suur JAMA!
muigega1. jaanuar 2016, 00:47
nii ja naa. kui laul oleks välja jäänud, siis oleks isegi 'nii' olnud
dugong1. jaanuar 2016, 00:46
Kõige parem tujurikkuja on see, kui negroosi põdev zombi lastakse ekraanile. Minu poolt täielik bänn sellistele saadetele või filmidele, kus negroosi põdev isend on peaossa topitud. Tujurikkuja saade oli täiesti mage , ttv suvaline saade on kordades naljakam . Need lauljad seal , kes oma arust mingi kõva asjaga hakkama said, ma pole iialgi neilt ühtki plaati ostnud ja mitte iialgi ei osta ka .
vana sepp1. jaanuar 2016, 00:44
nuriseja -uriseja1. jaanuar 2016, 00:43
Nalja ega meelelahutust polnud kusagil ,kui A.Välba ja L.Priimägi intervjuu Normanni kehastuses välja arvata.Jah!
Lõpulaul1. jaanuar 2016, 00:39
oli nõme. Ilus isamaaline laul nii ära lörtsida, seda oskavad ainult tolerandid. Midagi vaimukat ega naljakat selles küll polnud.
to lõpulaul1. jaanuar 2016, 01:26
naljakas ongi see ,et sa sellest nii aru saad
täpselt1. jaanuar 2016, 02:48
Tolerastidel ei olegi väärtusi. Seepärast ei olnud neil ka seda soperdist raske kokku panna.
1. jaanuar 2016, 08:18
ma pole kunagi selle peale tulnud, et: ei ole üksi üksi maa ja viis isamaalist laulu võiks vihast nõretavateks lauludeks pidada. aga nüüd, hakkan aru saama, et ongi võimalik nii väärastunud mõtlemisega olla. ongi võimalik näha meie vabaduse lauludes vihkamist ja võõrviha. uskumatu. mõni mees pöörab vist hauas teise külje, kui saab aru, mis tema lauludega tehakse ja kuidas neid tõlgendatakse. masendav. uskumatu.
katrin1. jaanuar 2016, 00:34
selle lauluga1. jaanuar 2016, 00:34
sai valik selgeks,kui kuskil kuulutusel on avandi või sepa nimi,siis sisse ei astu ja piletit ei osta,küsigu oma raha sorose käest.
1. jaanuar 2016, 12:49
Anna abi lihtsameelsele!
Kogu 1. jaanuar 2016, 00:31
see saade on juba aastaid olnud üle hea maitse piiri! Hea, et nad viimaks ka ise sellest aru saavad ja selle tegemise lõpetavad...
1. jaanuar 2016, 08:20
see on ikka sellistele lastele suunatud naljad. 10 päeva pärast lähevad kooli ja rebivad seal oma haigeid kilde edasi. ja ongi kogu lugu.
boikott1. jaanuar 2016, 00:31
tänan ei, kus tolerast avandi pundis. ei usu, et midagi kaotasin. samuti ei vaadanud kuue varbaga sohilapse isa kõnet.
...1. jaanuar 2016, 00:30
Alkoholireklaami osa oli väga hea.
Lõputult nõme1. jaanuar 2016, 00:19
Kuhu1. jaanuar 2016, 00:04
peab1. jaanuar 2016, 00:03
ELUKAS olema, et sõjapõgenike kulul "nalja" teha. See viimane- kari noori mehi ja niiiiii labased.
Ei tea ei VAATA Inud31. detsember 2015, 23:54
ja VIDEO It ka ei VAATA I!
JR31. detsember 2015, 23:46
Tujurikkujas oli paar-kolm tuntud hääduses sketši. Ja mõned enesekordamised ja ebaõnnestumised. Lõpulaulu lõpuni kuulata ei suutnud, häbi hakkas nende pärast.
Kinoteater võiks täitsa edaspidiste tujurikkujate asemele tõusta, aga kahjuks sellist asja saab teha ainult üks kord.
Marko31. detsember 2015, 23:42
Ilma vaatamata ütlen. See on mage .
Nagu ikka31. detsember 2015, 23:37
Mage.Lõpulaul oli ka liiiiga üle pingutatud.
Maitse asi,1. jaanuar 2016, 11:56
aga Pärnumaa kohta läks küll täppi. Kilk pani ju leivatehase kinni, või mida teie mõtlesite...
eelmuthh31. detsember 2015, 23:34
Huumori tegemisel võiks veidi ikka pingutada.Väga mage ja piinlik oli vaadata.Loodan et järgmine aasta seda jampsi rohkem ei näe.Järgmine aasta laske kasvõi Leonid Breznevi kõnet Tujurikkuja asemel.Saab rohkem naerda.
31. detsember 2015, 23:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just1. jaanuar 2016, 02:11
minu mõte. ERR tegi multikulti propagandat Sama tegi ka Comedy Estonia.
lauri31. detsember 2015, 23:27
oli üks parimatest tujurikkujatest läbi aegade
tydruk31. detsember 2015, 23:25
Super. Lopulaul oli nagu ilutulestik!
sdfv31. detsember 2015, 23:24
Selle aasta Tujurikkuja oli üle pika aja taas intelligentne huumor, kus pilati õiget asja hästi naiivselt. Eriti geniaalne oli see viimane laul ja Benton. :D
31. detsember 2015, 23:22
Lõpulaul oli super :) ütles kõik!
to31. detsember 2015, 23:25
vähemalt tulid "kapist välja" .Võtsid maskid eest.
Isiklik arvamus31. detsember 2015, 23:15
on sulle varem ka öeldud1. jaanuar 2016, 08:21
et sul on halb maitse`?
1. jaanuar 2016, 12:53
On sinule keegi seda varem öelnud?