Nipid

4 nõuannet, mis aitavad saada trennis kiiremaid tulemusi 

Toimetas Kelly Kipper, 23. november 2018 10:17
Personaaltreener Kaspar LannesFoto: Laura Nestor
MyFitnessi personaaltreener Kaspar Lannes jagab nippe, kuidas liikuda kiiremini ihaldatud figuuri ja vormi suunas. 

Saavuta igas trennis midagi uut

Edukate treeningute üheks alustalaks on areng, mille saavutame siis, kui paneme oma keha olukorda, millega see harjunud pole. Kui suudad iga treeningu käigus muuta korduste arvu, seeriate hulka, raskusi või tempot paremuse suunas, siis on ka kiiremad tulemused garanteeritud.

Harrasta erinevat tüüpi treeninguid

Ühe kindla treeningstiili harrastamisel harjub keha tihti tegevusega kiiresti ära, muutudes n-ö ökonoomseks. Selleks, et keha liiguks pideva arengu suunas, miksi omavahel nii vastupidavus- , jõu- kui ka osavustreeninguid.

Toitu mitmekülgselt

Kiiremate tulemuste saavutamisel on olulisel kohal taastumine. Energia puudujääki saame leevendada toiduga. Selleks, et taastumise kiirus oleks võimalikult maksimumilähedane, soovitan süüa töötlemata toite ning hoida oma menüüs palju valgulise sisaldusega tooteid (nt kana, muna, kodujuust, kala. Päevas võiksid tarbida 1-2 grammi valku iga kilo kohta, nt kui kaalud 70 kg, siis 70-140 g valku päevas).

Varu piisavalt unetunde

Toiduga saame küll taastada kulutatud energiat, kuid organismi tegelik taastumine toimub siiski magades. Seega võivad hektiline uni või vähesed unetunnid olla märkimisväärseks piduriks tulemuste saavutamisel.

Samal teemal

21.11.2018
Neli asja, mida pärast trenni kunagi teha ei tohi
19.11.2018
Kas trennis higistamine aitab külmetusest paraneda?
19.11.2018
Personaaltreener avaldab lihtsa valemi, kuidas kaalu langetama hakata
29.11.2016
Kuus nippi, kuidas end talvel vormis hoida

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee