Jõulud

Kreeka pensionärid saavad jõuludeks kopsaka summa (133)

LISA KOMMENTAAR

paha kohe seda lugeda14. detsember 2016, 23:19
Kreeka pensionärid, kes saavad alla 850.- €, saavad jõulutoetust. No jah, meie pensionärid saavad tänu reformierakonna pikale valitsemisperioodile 300 +, - € pensioni ja reformierakond saatis Kreekale kümneid miljoneid abiraha, nüüd Eesti pensionär imeb näppu oma 300.- euroga, aga Kreeka 850.- eurot saav pensionär saab toetust 300.- ! - 850.- eurot. Elagu Eesti vaesumisele ja Kreeka heale ja veel paremale elule kaasa aidanud REFORMIERAKOND!
võõra rahaga14. detsember 2016, 19:52
ostetakse siinmailgi seda va armastust ja lugupidamist ja populaarsust. Kuni järmiste valimiste võiduni, siis järgneb argipäev korralikult kinnimakstuna, lubadustest taganedes. Suured valed ikka sõja ajal, peale jahti ja enne valimisi. Läbi inimkonna ajaloo. No katsu sa mitte küünik olla...
to võlad14. detsember 2016, 19:34
võib olla just tänu reformile, kelle koostöös kapoga suudeti Tallinna Sadama rahaafäärid tsiviilasjaks pöörata ja ei mingit kriminaalset tegevust. Mingi pisike paarisaja tuhande eurone kõrvalepanek, mis ei vääri mingitki huvi lugejatele. Või ma olen ajakirjanduses avaldatust vääralt aru saanud?
Jorma14. detsember 2016, 18:09
ja pangaonud ütlevad14. detsember 2016, 17:25
et meil on nii kõrged palgad et lase püksi selle jutu peale. sõnu pole tõesti.
ei ole sõnu14. detsember 2016, 14:24
maakas14. detsember 2016, 09:37
Ja meie valitsus toob meile kõigile HINNATÕUSU!
penskar14. detsember 2016, 08:28
aga meie saame hinnatõusu
T.Mets13. detsember 2016, 17:24
Alles mõni aasta tagasi, kui tollane RK rahanduskomisjoni esimees Sester ja rahaminister Ligi andsid omast parima, et laenugarantii Kreekale läbisuruda, selgitades, et iga antud euro toob tagasi 3-4 euri. Nüüd on veel nood tublid mehed veel olemas ja võiks neilt küsida, kui palju oleme tagasi saanud, et ka meie valitsusel jätkuks lisaraha oma pensionäridele jõulukingituse tegemiseks
aga küsige siis14. detsember 2016, 03:02
otse nende käest, see pole (veel) keelatud.
milleks siin soiguda???
minul pole vaja14. detsember 2016, 16:17
küsida otse nende käest, mina küsin meie valitsuselt, miks nad minu kui maksumaksa raha sinna nn annetati? Tahan nüüd selle tagasi saada!
Jürgen annab14. detsember 2016, 05:48
selles pole tarvis kahelda. Meest sõnast ja härga karast !
Ants.13. detsember 2016, 16:19
Küllap Kreeka on eeskuju võtnud meie pealinnast Tallinn, kus makstakse ka pensionäridele nende sünnipäeva puhul toetust 79.- eurot pluss veel lisaks igakuuline apteegitoetus 5.- eurot. Kui tema sünnipäev on jõuluajal, siis saab ta toetuse kätte ka jõuluks. Muidugi on Kreekas need toetused kordades suuremad. Meie riigi poolt Kreekale antud toetuste puhul pidi meie valitsusjuhtide sõnul tollal iga Kreekale laenatud euro tooma Eestile 3 - 4 eurot tagasi. Aga kuhu need tagasitulevad eurod jäid? Kadusid nagu tina tuhka!
vanaema13. detsember 2016, 16:46
Sünnipäeva toetust antakse 2-3 nädalat peale sünnipäeva. Enne uuritakse, kas sa pole otsad ära andnud. Muidu võib juhtuda, et polegi enam kellele maksta.
kus ja kellele13. detsember 2016, 21:18
antakse sünnipäeva toetust, Tartus küll mitte.
Tartu on heade mõtete14. detsember 2016, 05:49
mitte heade tegude linn !
Andres14. detsember 2016, 12:23
Looda aga, Tartu linna ametnik(linnapea) ei vasta minu korduvale kirjalegi.
-.-13. detsember 2016, 14:52
Ja varsti hakkab jälle raha küsima Euroopa Liidult.
Reformikas13. detsember 2016, 14:40
Ansip jättis kaks aastat pensionid tõstmata see on 40 eurone lünk !
Käi tööle13. detsember 2016, 17:04
Mis13. detsember 2016, 14:36
te nutate teil ka tõuseb 20 eurot.
salliv tolarast13. detsember 2016, 14:35
Eesti on nii abistav, toetab Kreeka pensionäre ja korjab Jõulutunneliga sünnitusmajale hingamisaparaatide jaoks raha, vähemalt Ligi on uhke.
Siin13. detsember 2016, 14:34
on mingi Ansipi toetaja ei lase kommentaare läbi
14:3413. detsember 2016, 14:39
EKSID! See on kesikust KREMLI toetaja!
vanaema13. detsember 2016, 14:42
Või laseb läbi 1 tunni aja pärast. Nii naljakas!
Türklane13. detsember 2016, 14:27
Ansip andis rahad Kreeklastele Ligi heakskiidul
to türklane13. detsember 2016, 14:40
Mõlemad ju Eesti rahvuskangelased, asendamatu minister, iga ala tippspetsialist ja Eurokunn, kes ainult kriisis elakski.
mõne aasta pärast....13. detsember 2016, 14:52
OODAKE, kui EL toetusrahad ära kaovad, siis alles hakkate VILETSUSES elama, tuleb toetusi ja palku hakata VÄHENDAMA....jne.
taevas appi13. detsember 2016, 14:23
no milleks sellist artiklit üldse avaldada- teeb meie pensionärid kellel pole mingit toetust loota, jõuluajaks veel kurvemaks.
joppenboh13. detsember 2016, 14:17
Selle peale ei oskagi nagu miskit kosta!
see tähendab üht13. detsember 2016, 14:17
kreekas hoolitakse oma rahvast ! Punkt !
14:1713. detsember 2016, 14:41
Las siis UUS ja HIRMSASTI SOOVITUD valitsus eesotsas peaminister Ratasega MAKSAB...!
Las nad hoollvad rahvast!
tubli lugeja13. detsember 2016, 17:07
Öeldi ju,et 2017.a. saavad pensionärid kokku 1 miljardi vähem. Seega 2016.a. topivad raha püksitasku ja 2017.a. võtavad selle rahakotist tagasi. Aga loomulikult tähendab see vaid üht - Kreekas hoolitakse rahvast! Punkt!
ahhaa13. detsember 2016, 14:08
Oh lõpeks see painav unenägu ning ärkaksin taas vabas ja iseseisvas Eesti riigis, kes ei tao ESM kaudu Kreeka pensionäride jõulutoetusi, vaid tõstaks Eesti rõhuva enamuse elatustaset... Kus Eesti ja eestlaste heaolu on esimesel kohal, kus omasid ei pekstaks, et võõrastele meeldida... Me oleme rahvas, kes kord suutis end kokku võtta ja oma riigi luua, miks me siis seda enam ei suuda kui kest on veel olemas?
Pööriöölane13. detsember 2016, 13:58
Sm. Ligi teatas ju isiklikult, et Eesti hakkab Kreeka laenude pealt kõvasti teenima!
http://reporter.postimees.ee/3504225/jurgen-ligi-eesti-hakkab-kreeka-toetamiselt-teenima
14:3413. detsember 2016, 14:43
Sa USU uue valitsuse poolt järjest kehtestatavaid uusi MAKSE...!
miks?13. detsember 2016, 13:57
miks "jõulutunnelid" ja muud rahanorijad meil vaestele korjandust ei tee???? Ah,et tohi teha,välismaal saadakse teada kui edukad oleme.
13. detsember 2016, 13:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Valimine ei aita,13. detsember 2016, 14:09
sest meie "valitsejate kultuur", ükskõik missugusest erakonnast, toetab vaid noori ja edukaid, kreeklasi ja muidugi immigrante. Kui ollakse opositsioonis, on lubadusi kuhjaga aga võimul olles vaadatakse ikka oma rahakotti ja koogutatakse liidu ees.
Kreeklased on oma sõnul uhke rahvas, nemad peavad saama. Ja meie anname.
võib olla tõesti13. detsember 2016, 16:13
sest kardetakse ameerika saatkonda vaibale kutsumist,kes pealiini suunistest kõrvale kaldub!Nagu Madissongi käis aru andmas.
13:3513. detsember 2016, 14:44
Keskerakond lubas ju õnne ja õitsengut kõigile...!
lubas13. detsember 2016, 23:24
mis ta lubas, aga üks on kindel, hullemaks kui oravabande ajal enam minna ei saa. See pole lihtsalt võimalik!
Jep14. detsember 2016, 08:14
penskar Kolja13. detsember 2016, 13:09
Eks ka meie oleme Kreeka vaest pensionäri toetanud , meie sandid on ju põlised rikkad ega neid meie riigil vaja ole.
13. detsember 2016, 12:47
Kreeka hoolib. ... ja Eesti hoolib Kreekast. Eesti saadab oma rahva aga p....se.
12:4713. detsember 2016, 14:45
Seda teeb Keskerakond kindlasti...!
pensonär13. detsember 2016, 11:55
Seni kehtib kokkulepe, et Eesti maksab laenudelt arvestatud virtuaalse dividendi Kreekale reaalses rahas. Laenude tagasimaksmise tõenäolisusest keegi ei räägigi.
Ma arvan, et meie poliitikutega seoses tuleks arutada Prantsuse rahva kogemusi seostatuna sellise toreda riistapuuga nagu giljotiin
Kurb pensionär13. detsember 2016, 11:53
Mind teeb kurvaks hoopis see, et kreeklastel on siis keskmine pension 850 eurot. Seda riigis, kus pole vaja maksta kütte eest, pole vaja pakse talveriideid, hankida lumekoristusvahendeid jne.. Ja palju see meie keskmine pension siis on? Kas miski pole ikka väga mäda, aga kummas riigis?
jaan13. detsember 2016, 12:19
ja eestlane maksab neile osa sellest enda arvelt veel kinni ka
rahulolev pensionär13. detsember 2016, 12:59
kurvale pensionärile.
Kreeka riik, samuti kõik teiste lääneriikide eluolud, palgad ja ka kõrged pensionid on neil sellepärast, et need riigid ei ole mitte kunagi ei 10-20 või 50 aastat lagastava ja läbustava ja riiki ning rahvast räigesse vaesusesse viinud vene okupatsioonia all virelenud.
Meil Eesti riigil, samuti teistel vene aja liiduvabariikidel kulus ja kulub sellepärast lääneriikidele järelejõudmiseks 50 või ka rohkem aastat.
Meie Eesti riik on veel selle 25 aasta jooksul hästi, küll tasapisi, aga tõesti väga hästi kõiges edasi jõudnud.
Võrreldes praeguse Venemaaga (oli ka ju CCCPi ajal üks suurim liiduvabariik) oleme ikka jõukal ja heal järjel.
Sellepärast, et Eestis on nii hea elu, ei lähe ju ka mitte ükski eestivenelane siit Eestist oma etnilisele kodumaale Venemaale, ehkki Putin on neid juba mitmeid kordi kutsusnud.
Ja veel igasuguseid häid soodustusi veel neile lubanud.
Aga mitte nad ei lähe!
Meelita või anna kaigast, ikka ei lähe.
Küünte ja hammastega hoiavad nad Eestist kinni.
Ega venelane siis loll ei ole, et Eestimaa rikkaliku pudrukausi juurest Venemaa tühja küna juurde läheb.
Ja veel teadmiseks, terves maailmas ei ole mitte ühtki riiki, kontinenti või maad, kus EI OLEKS VAESEID!
Kurb pensionär,
saad ehk nüüd midagi aru, miks Kreekas on nii ja meil on naa?
VÕRRELGE!13. detsember 2016, 14:47
Võrrelge Eesti elatustaset ikka Venemaaga või Moldaaviaga....!
Eksid13. detsember 2016, 15:52
Soome jt lääneriigid on täis Eesti venelasi. Üllatav, kõik on soome keele hästi ära õppinud (Soome riigis lihtsalt teisiti ei ole võimalik elada - erinevalt Eestist).
Nii et Eesti on venelastele vaid hüppelaud heaoluriikidesse.
Kaua võib NSVL kaela ajada 13. detsember 2016, 16:03
Parlamendi liikmete palgad ja soodustused on isegi Soomest (5x suurem riik nii pindlalalt kui rahvaarvult) ette jõudnud. See oli vaid üks näide paljudest.
Sotisaalharta ratifitseerimine seisab mõtteviisi, mitte raha taga - ikka rahvas söögu igavesti kartulikoori, samas kui libaeliit ei saa iialgi täis ega lähe lõhki.
kuule rahulolev13. detsember 2016, 23:25
mitte midagi ei saa aru. Ei elatud seal Kreekas nõukogude ajal palju paremini kui meil. Praeguseni on riigis suur osakaal igat masti teenindus- ja kaubandusettevõtetel, väikestel.
EL rahadega neil see pidu lahti läks ja käib. Ja kurioosne on see, et just vasakpoolne poliitika ja kohalikud kommunistid, keda seal ülirohkemt ongi need palgad-pensionid välja nõudnud.
selle13. detsember 2016, 23:30
vana ja vastiku nõuka ajal küll penskarid niimoodi peost suhu ei elanud ning välja teenitud vanaduspensionile saadi varem! Sellest pensionist toetati lapsi ja kõrgkoolis õppivaid lapselapsi. Vot nii olid lood vanal ja vastikul nõukaajal.
see vennike13. detsember 2016, 11:51
paneb kah nagu Savisaar - reitingu hoidmiseks LIPO-d, 100 €-sed toetused pensionäridele Tallinnas. Kuidas Ratase ja Simsoniga jääb - tuleb igaaastane toetus või ei??
mees13. detsember 2016, 11:46
Oleks siis vait! norivad ja ajavad rahvas narvi! Vaesus ajab narvi haigused tulevad! ruttem surev vahem problemi!
jann13. detsember 2016, 11:41
vot nii elavad kreeka pensionärid oma 1500 eurose pensioniga,mitte nagu eeesti rotid 300 euroga
11:4113. detsember 2016, 14:49
KÜSI uue valitsuse ja peaminister RATASE käest raha...! Tahtsite ju neid kangesti võimule...!
KÜSI´le13. detsember 2016, 20:27
Uus valitsus on vast mõned nädalad valitsenud, nende käest jõuame küsida küll ja veel, aga mida siis need eelmise valitsuse targad korda saatsid peale oma palkade tõstmise?
13. detsember 2016, 11:33
Eesti peaks ka mõtlema rohkem võõrriikide pensionäridele!
Clat13. detsember 2016, 11:32
Eestile oleks ka ühte Tsiprast vaja aga paraku on meil
Clatile13. detsember 2016, 15:08
aga Eesti "tsirpased" ehk keskerakond ongi ju nüüd juba võimul,
võeti ju juba 400 miljonit võlgu, et
kreeka tsirpalastele järele jõuda ja nende moodi võlakoorma otsas elada.
et siis nagu kreeklasedki käsi pikal kerjama minna..
Ära valeta13. detsember 2016, 16:05
200 miljonit oli juba enne võetud. Ei kasutata jooksvateks kuludeks, vaid investeeringuteks - ammu on vaja rahasüsti majanduse elavdamiseks. stagnatsioon ja virelemine peab lõppema.
No tulebgi võlgu elada las tulevane põlvkond kui on targad maksavad tagasi ja kui ei maksa missis meile tehakse niigi andsime välisma onule kõik mis vähegi oli müdi kogu eesti koos rahvahuvidega maha ei tohi suud ka lahti teha13. detsember 2016, 19:24
Sass13. detsember 2016, 11:31
Äkki teeks nendele "vaestele" veel omapoolse korjanduse "meie" valitsejate ärastatule ja kingitule lisaks???
tõde13. detsember 2016, 10:59
Mis puudu jääb- annetame rikka riigina juurde.Seda on Eesti ennemgi teinud
maali13. detsember 2016, 10:59
Mis virin ? Kas meil kristlastena saab siis olla kahju, kui sealne valitsus oskab asju selliselt seada, et saab pensionäridele jõulurõõmu valmistada ? Meie siin peame eurodirektiive tähtsaks, nemad seal inimese toimetulemist tänases päevas. Erinevus ühendab !
maalikene,meie jõulurõõm 13. detsember 2016, 14:06
on Lätist toodud kaup!
CC13. detsember 2016, 14:40
on aeg liita Eesti ja Läti riik üheks riigiks. Kaoksid ära mitmed probleemid. Soome võiks ka seltsi võtta- vähemasti Jõuluvana jääks meie riiki.
14:0613. detsember 2016, 14:50
AITÄH uuele valitsusele Lätist toodud kauba eest!
???? 13. detsember 2016, 10:40
Kas need väljamaksed tehakse LIGI lubatud intresside arvelt?
eestigi ostis kreeka võlakirju!13. detsember 2016, 10:38
Seal hulgas on eestigi maksumaksjate raha!
rein13. detsember 2016, 10:08
tubli rein, et siin Kreekale kiitust avaldad 13. detsember 2016, 10:17
sa aga ilmselt seda vist ei tea, et see kiiduväärt Kreeka valitsus maksab neid rahasid oma lullilöövale rahvale ja pensionäridele,
mis kõik on
tõmmatud teiste eurooplaste, ka meie eesti inimeste taskutest.
Hiljuti nõustusid euroala rahandusministrid Kreekale
10,3 miljardi euro suuruse laenuraha eraldamiseks.
See raha tuleb aga kõigi EU riikide maksumaksjate rahadest, ka meie töötavate eestlaste taskust.
Kiidad veel?
Sass13. detsember 2016, 11:35
Teie vist ei saa loetust aru. Eelkommenteerija kidab heaks Kreeka Valitsuse teo kui sellise( antakse OMA rahvale!) mitte vahendeid, kuidas saavutati selleks võimalus.
vanaema13. detsember 2016, 11:52
Rein kirjutab õigust. Sellest rahast, mida anti, kõik teadsid, et keegi ei kavatsegi tagasi maksta. Aga kõik on ju nõus EL ettekirjutustega. Nagu pagulastegagi. Mida keegi meile dikteerib, seda täidame. Edasi, võiduka nälgimiseni.
erinev seisukoht13. detsember 2016, 14:06
Ega kreeklased ei ole süüdi, et külmal ja pimedal põhjamaal elavad d....d, kes oma viimase rahaga võõra peo kinni maksavad.
just13. detsember 2016, 12:12
Suur juht, kes hoolib oma vanuritest, mitte ei kooguta võõrisandate ees. Lõpuks on ju ka EL abirahad tema töövõit, suutis EL juhid "ära tinistada".
uskumatu13. detsember 2016, 09:58
millega rõõmustab siis meie uus armastatud valitsus oma pensionäre, eks ikka sellega et pensioni tõusu ei tule ja rihma tuleb veel kõvemini pingutada.
rashomon13. detsember 2016, 10:45
Mina olen ammu otsustanud, et kui pensioniikka jõuan, siis lähen panka röövima. Läheb õnneks, elan hästi. Vahele jään, elan vanglas ikka paremini kui Eesti riigi pensionärina.
kuule13. detsember 2016, 17:58
ära ainult siin röövi,sest kui oled käpp,lähme Oslossesest siis saame vangla koos spaa ja kinoga,tulevikus seoses inimõiguste arenguga ka bordelliga vangla!
võlad13. detsember 2016, 09:52
Siiani, enne keskerakonna valitsust oli Eesti riigivõlg Euroopa väikseim.
Eurostati uute andmete järgi on euroala riikide keskmine võlakoorem tervelt 91,7 protsenti SKT-st. Eesti puhul oli see number käesoleva aasta esimeses kvartalis vaid 9,6 protsenti.
Euroala keskmine on nõnda kõrge peamiselt Kreeka, Itaalia ja Portugali pärast, kus võlad moodustasid esimeses kvartalis vastavalt 176,3%, 135,4% ja 128,9% SKT-st.
Nüüd ehk siis jõuame tasapisi keskerakonna juhtimisel Kreekale ja teistele võlgnikriikidele ometigi järele.
Ja, meie tark ja armastatud13. detsember 2016, 10:20
keskerakonna valitsus võttis juba üle 400 miljoni euro uut võlga!
Ikka nii edasi Kreeka eeskujul võlamülka poole, rattakesed!
Sass13. detsember 2016, 11:39
Sa oled ilmselgelt Refitroll. Varjad fakti, et selle laenu taotluse tegi eelmine valitsus vähemalt pool aastat tagasi! Isegi riigid ei saa laenu päevapealt!
13. detsember 2016, 13:26
Ise oled loll ja suur valetaja veel pealekauba
eelmine valitsus ei ole mitte mingeid selliseid võlataotlusi teinud.
.
Siiani, enne keskerakonna valitsust oli Eesti riigivõlg Euroopa väikseim.
Eurostati uute andmete järgi on euroala riikide keskmine võlakoorem tervelt 91,7 protsenti SKT-st. Eesti puhul oli see number käesoleva aasta esimeses kvartalis vaid 9,6 protsenti.
Euroala keskmine on nõnda kõrge peamiselt Kreeka, Itaalia ja Portugali pärast, kus võlad moodustasid esimeses kvartalis vastavalt 176,3%, 135,4% ja 128,9% SKT-st.
eks refid13. detsember 2016, 13:44
nüüd üritavad Putini trollide moodi Eesti riiki hävitada kättemaksuks, kuna ei saa enam ämma rahasid.
küsin13. detsember 2016, 23:52
Kes selle laenu tagasi maksab? Mis on intress? Kas tagasi maksavad need isikud, kes selle otsuse langetasid? Konkreetselt. Tahan teada nimesid. Kas ükskord hakkab keegi siin riigis millegi eest ka vastutama.
Kui mina eraisikuna lähen panka laenu küsima, siis esimese asjana hinnatakse minu maksuvõimet ja mina, st laenu võtja, pean tagasi maksma. Aga riigi puhul ... Kui ma kodanikuna ei ole nõus, et riik laenab aj laenab ja laenab ... Kes maksab?
JUSS13. detsember 2016, 09:47
Selline Kreeka ei jõua mitte kunagi oma võlgu ära maksta, küsib kogu aeg veel juurdegi. Ja kes maksab? Eks meiegi. Sest tatavasti garanteeris (käendas) migi osa Kreeka võlgu ka Eestigi. Selleks, et üle 800 euro saavad vaesed kreeka pensionärid veidigi lahedamat elu saaksid, selleks tuleb meie 300-400 eurot saavatel rikastel pensionäridel kunagi rihma pingutada. iis kui pangad meilt, käendajatelt,Kreeka võlgu nõudma hakkavad.
rashomon13. detsember 2016, 11:20
Kreekal polegi kavas midagi tagasi maksta. Kas te Eurojobud pole sest siiani aru saanud? Sel ajal kui Ligi jauras super investeeringust rääkisid Venema majandusteadlased avalikult, et KREEKA EI MAKSA SEDA RAHA KUNAGI TAGASI! EUROOPA LIIT KIRJUTAB SELLE VÕLA KORSTNASSE! Aga venelasi ei tasu ju kunagi kuulata, isegi siis kui vaenlane tõtt räägib.
mis ajast13. detsember 2016, 13:46
eestlased sinu arust venelased on? Pole küll kuulnud venelastelt niisugust juttu, aga eestlastelt küll.
vanaema13. detsember 2016, 09:46
Igal juhul TUBLI valitsus. Laseb kõikidele ülevalt, aga HOOLIB oma rahvast, sest elame üks kord. Meil on vastupidi. Hoolitsevad ainult enda eest, aga rahvas nälgib.
See vanaema nime all esinev inimene 13. detsember 2016, 09:59
on ikka rumalamast rumalam, et kiidab siin veel seda kreeka HOOLIVAT valitsust.
Sa, nn vanaema, ilmselt seda vist ei tea, et see HOOLIV valitsus maksab neid rahasid oma lullilöövale rahvale ja pensionäridele,
mis kõik on
tõmmatud teiste eurooplaste, ka meie eesti inimeste taskutest.
vanaema13. detsember 2016, 10:19
Kui sa nii tark oled ja kiidad Eesti valisust, kes annab SINU raha laenuks, teades, et ei saa seda kunagi tagasi, siis jõudu sulle edaspidiseks 400 euro kuus elamiseks!
mis 40013. detsember 2016, 13:47
minu pension on praegu 283 euri, endine bussijuht.
mann13. detsember 2016, 14:03
EKS EESTLASED LÖÖVAD KA LULLI TEISTE EUROOPLASTE RAHVASTE RAHADE EEST.NEED RAHAD LIIGUVAD MUIDUGI TEIST TEED MÖÖDA MITTE PENSIONÄRIDELE.
13. detsember 2016, 15:14
mitu aastat töötasid, bussijuht, et sul ainult nii väike pension?
10? 13?
Minu vanaisa töötas 2 aastat veoautojuhina, siis 36 aastat bussijuhina ja viimased 3 aastat remondimehena,
ja saab 483 eurot pensioni.
Terve elu13. detsember 2016, 18:49
olen töötanud ja nõuka ajal oli palk alati keskmisest suurem, uuel ajal sai ka maakonnaliinidel töötatud, kus oli vabariigi min. palk, tõsi, olen enne pensile jäämist ka maal töötu olnud.
Kelle arvelt 13. detsember 2016, 09:41
kas eestile on võlg tagastatud
Jaa 10 rublikud ülejaanud lubasid maksta oliivi puu lehtedega ja oliivide kividega13. detsember 2016, 19:19
vana kommunist rõõmustab13. detsember 2016, 09:35
Ülimalt tore ju!
Aga voot, meie jõuame ka suurte ja vägevate võlgademülkas olevale Kreekale, kelledele ka meie pidime juba meeletuid summasid maksma, varsti järgi.
Eesti uus valitsus võttis juba Kreeka eeskujul 400 000 eurot võlga, mida ei jõua isegi meie lapselapsed tagasi maksta!
Ja nii hakkame ometigi varsti ka meie võlakoormate otsas lullilüües ilusat elu elama
Kui aga keegi meile enam võlgu ei anna, siis oma lõhkise küna juurde kukkudes
Hakkame Kreeka eeskujul
käsi pikal Euroopalt suuri rahasid ja miljardeid nõudma, et siis
kõigile, ka pensinäridele jälle nendest rahadest kopsakaid summasi maksta.
Siis on kesik-jürkadel õrn lootus, et ehk need rahasaajad valivad jälle nii toreda valitsuse meie riigi etteotsa.
Ootame meie uuelt, ühel rattal veerevalt valitsuselt edasiselt samasugusei tegusid nagu Kreeka rohutirtsudena tantsivate ja siristavate tsipraste meesteltki.
Uskumatu,13. detsember 2016, 09:18
alles kerjasid teistelt riikidelt raha, ka meie maksumaksja raha, nüüd on rikkust ülearugi. Seal keskmine pension tonn, siin on hea kui 400 kätte saad. Ja meie pensionärid näevad jõuluks keskmist sõrme.
!13. detsember 2016, 09:43
Algu kerjavad, siis laristavad. Ja meie maksame! Igaühele midagi. Eks rikkad, kohe-kohe viie rikkama Euroopa riigi juurde jõudvad eestlased peagi oma ülekülluses "vaeseid" kreeklasi abistama.
13. detsember 2016, 09:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Juulius13. detsember 2016, 18:33
Et raha saaksid lähedased, tuleb lusikas nurka visata alles aastal 2018. Varem raha ei saa!!! Selge, mõnitaja?
13. detsember 2016, 08:57
Aga kuidas Eesti pensionäridega on?
maksad13. detsember 2016, 09:05
kütterahadeks selle viimasegi.
Dura13. detsember 2016, 08:42
Ehk meie totakas Ansip ka toetab mõne milliga Kriika pensionäre eesti pensionäride arvelt. Nii nagu ta juba tegi. Rahva raha kinkis Kreekale. Püsti dura.
Andres13. detsember 2016, 09:42
Euroopa parim rahandusminister Jürgen Ligi, võtaks meie pensionärid sülle ja silitaks hellalt...
Oskavad elada jah..13. detsember 2016, 08:33
Kui vaja, Euroopa poole käsi pikale ja euro põhjalaskmise hirmus Eurovanakesed ja oivikriigid (Eesti) avavad rahakotiraudu...Aga kreeka pensionär kuskil mõnusal vahemeresaarel naudib päikest, oliive, metaxat..ja valitsus annab veel sadasid eurosid peale ka..
random13. detsember 2016, 08:20
Nii tore nii tore.Meile tuleb kopteriraha nii kaua ootame juba :)
;;;,13. detsember 2016, 07:31
meie päeme kapsa rahaga välja kääja,kuidas mõista kopsakas?
Horros13. detsember 2016, 07:29
Vaat kuis toimetavad aga Eestis nöörivad õlle kallimaks, p e r s e t Roosi sulle kõik mida varem lubasime. :D:D:D
Horros13. detsember 2016, 07:32
Astmeline tulumaks, . . . noo üks aste on ka juba pea trepp, ühe astmeline trepp. :D:D:D
SIIL13. detsember 2016, 07:22
kusjuures meie omad ei saa 400euri vaid alates 240 eurist kuus need meie pensionid on inimväärikust alavääristavad,suured pensionid on meie kõige kõvematel vaevanägitatel-riigikogulastel need kes meile seda risti ja viletsust kaela toovad,aga sellest Viinaministrist Ossinovskist pole mõtet vist üldse rääkida see kas joob kuskil või ajab viinarallyl viina taga
päris13. detsember 2016, 07:03
lõbus uudis,meie maksame kreekale ,nemad maksavad pensionäridele.Tõesti teavad kuidas elada ja midagi ei tehta,kui rahad otsas küsivad uut laenu ja teevad mis tahavad,peaasi et liidust ei lahku .Meie väriseme kui tahetakse veidi laenu võtta kindla sihituseha.Öeldakse ikka ,et loll saab kirikus ka peksa.
Raivo13. detsember 2016, 06:55
Ja meie omad annavad aga kreekale raha,kusjuures meie saame 400 penssi.
tom13. detsember 2016, 09:47
80%eesti pensionäridest saab 300 tuuris,st alla vaesuspiiri. Ja enamus nendest kaitses Raadiomaja või seisis Balti ketis!!
Juulius13. detsember 2016, 06:42
Ilus uudis pensionäridele. Kreeka omadele muidugi. Kuidas nemad saavad maksta ja meie omad mitte?
erinev seisukoht13. detsember 2016, 06:56
Aga meie ju maksamegi.
Vt. Rahandusministeeriumi koduleheküljelt.
Eesti kohustub viie osamaksega lepingu jõustumisest arvates paigutama ESM-i 148,8 miljonit eurot (sissemakstav kapital). Eesti ülejäänud osalus ESM-is on 1,1532 miljardit eurot (sissenõutav kapital). ESM on selline tore fond juhuks kui kreeklased avastavad, et neil võlgade maksmiseks raha ei jätku.
penskar13. detsember 2016, 08:02
Mulle piisaks tänavu 100.- eurost, oleksin õnnelik kui selle juurde saaks.
Ihnuskoi13. detsember 2016, 13:52
Savisaar ei lasknud isegi jõulude ajal muu Eesti pensionäridel Tallinnas tasuta sõita. Pidi ju vaestest hoolima?
Teisitimotleja 13. detsember 2016, 06:12
Kaudselt maksavad selle kinni teised riigid sealhulgas Eesti maksumaksjad
Näärisokk13. detsember 2016, 05:59
Meil Edgar annaks veel rohkem, aga MMust Kadri ei lase teda rahaligi, hoiab kõik omale ja semudele!
kus on võrdsus13. detsember 2016, 05:40
Miks selliseid euroväärtusi meil ei rakendata ?
Näärisokk13. detsember 2016, 06:00
Meil pole hetkel Edgarit!
sotsialistid on mingi eriti13. detsember 2016, 05:34
juhmid,oma pee paljas aga jagame raha
erinev seisukoht13. detsember 2016, 06:25
Minu arvates on juhmid need, kes oma pensionäre vaesuses hoiavad, et solidaarsusfondide abil teiste riikide heaolu toetada. Tahad vihjet riigile, mille valitsejad on valmis oma pensionäride arvelt kokku hoidma, et Kreekas 13. pensioni võimaldada?
hehh, kullake13. detsember 2016, 09:23
mitte sotsid, vaid Ligi oli see mees, kes Kreekale lahkelt raha lubas.
Herbert von Kaerajan13. detsember 2016, 05:08
kreeklased teavad kuidas EL-is elada tuleb...täpselt nagu meie sõbrad leedulased nõuka-aeg.Kui Eestis keevitati liharonge raudtee külge,mis pidid Leningradi minema,küsisid leedukad moskvalt aina raha ja ehitasid 4-realisi teid!
ehee13. detsember 2016, 11:21
see 4 realine tee ehitati siiski riigikaitselise objektina. Nagu oleks NL kestma jäämisel enne sajandivahetust valmis olnud Narva-Tallinn ja Tallinn-Pärnu-Riia 4 realine. Riigipiirile kiire ligipääsu eesmärgil.
Jep13. detsember 2016, 04:59
Eesti Pank on sinna "vaesusfondi" maksnud oravate ajal juba 3,1 miljardit eurot, ostes kokku kasutut makulatuuri/võlakirju. Sellest kirjutas meie meedia alles hiljuti.
Vaesed ja õnnetud Kreeka pensionärid oma 830 € pensioniga, head uut aastat teile !
Õnnelik Eesti vanaisa.
Pursui13. detsember 2016, 04:30
Enda ülejäägiga hakaku enda kolossaalseid riigivõlgu tagasi maksma! Seal käsi pikalt ees raha küsimas unustamas, et nii mõnigi andja elab veelgi kasinamalt.
Huvitav13. detsember 2016, 14:40
miks me enam neile iga kuu maksame kui neil on juba pea 2miljardit plussis. Hakaku aga tagasi maksma.
Prioriteedid paigas 13. detsember 2016, 15:36
Kreeka riigijuhid hoolitsevad kõigepealt oma rahva eest. Välisvõlg on nagu mõisa köis - las lohiseb.