Foto: Siim Kinnas
Triin Raestik 18. mai 2019 13:30
Välismaistest veebipoodidest kauba tellimine pole ammu juba üksikute hobi. Vastupidi – üha rohkem inimesi eelistavad suurema valiku ja soodsama hinna tõttu netiostlemist. Kus siis ikkagi on turvaline kraami soetada ja mida teha, kui kaupleja osutub ebaausaks?

Välismaistest veebipoodidest kauba tellimine pole ammu juba üksikute hobi. Vastupidi – üha rohkem inimesi eelistavad suurema valiku ja soodsama hinna tõttu netiostlemist. Kus siis ikkagi on turvaline kraami soetada ja mida teha, kui kaupleja osutub ebaausaks?

Blogija Paljas Porgand ehk Merilin Taimre (26) on piiritagustest e-poodidest tellinud palju tervisetoitu, toidulisandeid, valgutooteid ja muidugi riideid. Naise sõnul leiab veebipoodidest seesugust kaupa, mida Eestis ei müüda. Lisaks mainib ta, et sageli saab vajaliku kraami netist tellides jupp maad odavamalt kätte.

Reeglina sujub tellimine muretult, kuid ette on tulnud ka ebaõnnestumisi. «Mina sain oma vitsad kätte, kui tellisin korralikuna näiva veebilehe kaudu, kuid sain lõpptulemusena vähem tooteid, kõik valed suurused ja valed mudelid,» meenutab Merilin. Müüja ei olnud nõus raha tagastama, vaid pakkus kompensatsiooniks järgmiselt ostult 10% soodustust. «Tuli välja, et tegemist oli hoopis hiinlastega, kuigi lehelt jäi mulje, et on USA pood, mis müüb originaalkaupa.» Blogija pöördus abi saamiseks panka, vaidlustas tehingu ja tänu panga operatiivsele tegutsemisele laheneski lugu õnneks hästi. Kahe nädala pärast oli kulutatud summa kontol tagasi. Kaupmees aga jäi Merilini mõneks ajaks vihaste kirjadega pommitama.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli