GALERII | USA disaineri Jonathan Adleri uus kodusisustuskollektsioon on glamuurne ja veidi ulakas (1)
"H&M HOME’iga koostöö tegemine on olnud kui unenägu. Ma loodan, et inimesed naudivad kollektsiooni sama palju kui mina olen nautinud selle loomist. Üle kõige aga loodan, et võin end nüüd au-rootslaseks kutsuda!" ütles Jonathan Adler.
Modernse, glamuurse ja veidi ulaka esteetika poolest tuntuks saanud Jonathan lõi ettevõtte 1993. aastal New Yorgis. Jonathani loomingu aluseks on kaubamärgile omased hüüdlaused: ,,Me usume, et pole olemas kokkusobimatuid värve”, ,,Me oleme veendunud, et minimalism on tujulangetaja” ja enne kõike muud ,,Kui pärijad ei hakka eseme tõttu kaklema, siis pole mõtet seda valmistada”. Kollektsiooni võtmeks on Jonathani veendumus, et kodu peab inimestele rõõmu valmistama. Kollektsioon keskendubki ennekõike sotsiaalsetele tubadele. Kampaaniapildid võeti üles Adleri enda inspireerivas New Yorgi kodus.
,,Meie esimene disainikoostöö on imeline võimalus jätkata isikliku stiili väljendamise toetamist kodudes ja Jonathan Adler on selleks parim partner. Iga kollektsiooni ese on läbi imbunud tema enneolematust energiast ja kirest. Me oleme tõeliselt elevil, et saame pakkuda klientidele võimalust piiluda Jonathan Adleri maailma,” tõdeb H&Mi peadisainer ja loovjuht Evelina Kravaev Söderberg.
Kommentaarid