Nipid

E-poodidest tellimine on täies hoos! Vaata üle olulised ohukohad, mida teadma peaksid 

Nipiraamat, 27. märts 2020 05:22
Kaupade tellimisel Hiinast, USAst või mujalt väljastpoolt Euroopa Liitu tuleb tarbijal iga e-poe puhul enne ostmist kindlaks teha, millised on tagastusreeglid. Foto: Negative Space / Pexels

E-poodidest tellides varitsevad meid sageli erinevad ohud: kust on turvaline tellida, millised on võimalused raha tagasisaamiseks või kelle poole peaks pöörduma, kui kaup ei saabu ja raha ei tagastata. Korduma kippuvatele küsimustele vastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kommunikatsiooniekspert Anne-Mai Helemäe.

Kui kaup ei ole saabunud, siis millal on mõistlik aeg raha tagasi küsida?
Reeglina on kauba tarneaeg kokkuleppeline ning tavaliselt on vastav tähtaeg ära märgitud müügitingimustes või tootetutvustuse juures. Kui kaupleja ei pea lubatud tähtajast kinni, tuleb tarbijal anda müüjale uus mõistlik lisatähtaeg. 

Samal teemal

06.09.2021
HOIA RAHA KOKKU: 10 nippi, kuidas vältida emotsioonioste
10.05.2021
E-smaspäev hullutab: 8 nõuannet, mida enne internetiostu sooritamist kindlasti teadma peaksid
05.04.2021
KEVADINE OSTURALLI | Millisel juhul on šoppamine õigustatud ja millal tasuks rahakotirauad kinni hoida?
20.03.2021
Kas maasikamaitseline jogurt peab sisaldama maasikaid? See targa tarbija test annab vastuse!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee