Paljud tarbijad on sattunud olukorda, kus nad on tellinud e-poest www.reset.ee kauba, kuid kaupleja ei suuda seda lubatud aja jooksul tarnida. Foto: Igor Miske / Unsplash
Annaliisa Köss 12. veebruar 2020 16:00
Kui 10. veebruaril kirjutas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet oma Facebooki lehel, et neile on laekunud mitmeid pöördumisi tarbijatelt, kes ei saa enam Reset Eesti OÜ-ga telefoni teel kontakti ning ka kontori uksed Tallinnas aadressil Värvi tn 5 on suletud, siis eile teatas Reset Eesti OÜ esindaja TTJA-le, et ettevõte on otsustanud taotleda pankrotimenetluse algatamist.

Kui 10. veebruaril kirjutas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet oma Facebooki lehel, et neile on laekunud mitmeid pöördumisi tarbijatelt, kes ei saa enam Reset Eesti OÜ-ga telefoni teel kontakti ning ka kontori uksed Tallinnas aadressil Värvi tn 5 on suletud, siis eile teatas Reset Eesti OÜ esindaja TTJA-le, et ettevõte on otsustanud taotleda pankrotimenetluse algatamist.

See tähendab, et kui Reset Eesti OÜ pankrotiavalduse esitab, siis on tarbijatel võimalus esitada oma nõue ainult pankrotimenetluse raames, seisab teadaandes.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon