Kas poleks lihtsam kohe 5 eyro peale liiter tõsta -samas sama ka alkohooli pudeli hinnaga, siis saab ju kõike muud ka tõsta! Häbi sellele valitsusele kes EESTI rahvast viletsusse tõmbab!
Ja kõik bossud tahavad kasumit, lisaks-aga euro ju hinda ei tõsta! Aga valetatakse nii et annab! Eesti maailmas esimene oma hindadega -aga palk väiksem teistest!
Luxembourgh on EU kõrgeimate palkadega riik. Ja missugune on seal täna liitrihind diiselkütusel? Võrreldes meie ja nende sissetulekutega võiks arvata, et ikka kõrgem kui siinmail.
Täna maksab üks liiter diislit aga seal 1,202 EUR.
Palju õnne!
Mida sa ajad udu, kuu jooksul saad ühe korra tuua balloonitäie. Kui suur sinul balloon on, tähendab balloonitäiega sa sõidad kuu aega. Teiseks Venemaal gaas ei maksa 25 senti. pizdelnik tõ, po mense pizdet, ponjal.
aga nad ju lubasid 3 senti hinda alandada. Ei jõua aga seda mega hinnalangust ära oodata ja sõidan homme Lätti ning tangin ühtlasi seal ka autopaagi pilgeni täis. Hinnavahe ju 30 senti liitri kohta.
Kaua kütusemüüjad rahvast petavad? See on läinud ikka väga nahaalseks. Kogu aeg üks jutt.Sellele tuleb lõpp teha! Loomulikult tuleb ka loodust säästa.Eesti on see kõige väiksem reostaja.Minge teiselepoole piiri ja müüge seal lisandika kütet. Vene tehnika lämmatab meid mitme kordselt!
Kõige selle kiunumise juures rahvas ikka ise süüdi. Kui on kallis siis ei osta, 25 aastat on olnud riik korda teha ( mõne koha pealt oli enne rohkem korras kui nüüd).Kui üksmeel puudub, siis see saabki kaigast kes kannatab.
Ega ei ostakski, aga siis ei saa ma ka tööle. Siin hädises riigis pole ju maapiirkonnas normaalset ühistransporti. Ja nii ma siis nutan, aga ostan. Vähemalt seni kuni see veel pisutki tasuv on. Kui tööl käimise kulud muutuvad liiga suureks, eks siis tuleb töötuks hakata.
Tanklakettide reformi on vaja, kus siis hulgimüüja ei tohi olla Tankla omanik. Nii nagu tehti apteekidega :D Ja tanklaketis olev müüja peab olema hariduselt keemik, kes oskab soovitada õiget kütust.
susi sind söögu. eestil on näiteks erinevalt soomest energiasõltumatuse võimalus mida ei kasutata. ehk puudub valmidus kasutada põlevkivi utmise tehnoloogiaga toodetava toorbensiini ja kütteõli mootorikütusteks väärindamisel. soome kütusefirma samal ajal toodab maailma jäätmetest biodiislit mis koguseliselt kataks soome vajadused. ja kui hindadest rääkida siis see hinnavahe 200 000 km läbimiseks diiselautol kujuneks umbes 3000 eurot, plusspoolele jääksid väiksemad CO2 ja NO heitmed
on vahvad. Diislikütuse rekord, enesetappude rekord(id), rikkaks riigiks saamise rekord, vaeseks riigiks olemise rekord, apteekide mahhinaatorite rekord(id), EKRE rekordid jne. Aina rekordid.
Alexela võiks üldse suu kinni hoida-neil ju mingeid biolisandeid bensiin ega diisel ei sisalda(vähemalt nende endi väidete kohaselt),aga hind vahel kangem,kui teistel!
On eriti hästi näha, kui eri firmade tanklad on kohakuti, hind on sama kuni kümnendiku kohani ja muutuvad samal ajal. Usun ma jh, et igas tanklas on palgal märkmikuga mehike, kes jälgib teise firma tanklaid, ja kui hind muutub, siis helistab kohe oma firmasse, et hind muutus, muutke meil kah. Ei ole kartellilepet, ei ole.
Ime on ikka see IT-värk. Enne polegi aru saanud, aga nüüd on eluselge näide olemas kuidas interneti kaudu kallis kütus juba meil kohal on. Müüjad alles otsustavad aga meil juba teave olemas ja kohal ka mida müüa.
Rahvusvahelisest konfliktis sai taaskord kõige rohkem räsida väike Eesti. Muid riike raketilöök ei mõjutanud võrreldes eilsega.
http://www.fuel-prices-europe.info/
väikest eestit räsivad omad muhvid7. jaanuar 2020, 15:01
need kes määravad hindasid vahenduskaubanduses ja majanduse toimimist loodusressursside maavarade lihtlabase mahaparseldamise tingimustes. soome kütusefirma toodab maailma jäätmete baasil biodiislit aga eesti omad ei suuda põlevkivi poolproduktegi väärindada
Ma tulin just USA-st. Huvitav on seal see, et kui ühe ristmiku ääres on kolm erineva firma kütusetanklat, siis nendes kõikides on erinevad hinnad..Ja need hinnaerinevused on täiesti tuntavad.
Tuled Eestisse ja kohe tore on vaadata, kuidas ei pea oma pead vaevama, millist firmat eelistada.
eesti ärikad müüvad eesti põlevkivist toodetud toorbensiini ja kütteõli odavalt maha7. jaanuar 2020, 14:17
6000 tonni toorbensiini umbes 8000000 liitrit toorbensiini iga kuu ja kütteõli veelgi rohkem. poola kütusefirmad müüvad meile bensiini autobensiiniks ümbertöödelduna tagasi. põlevkivist toodetud kütteõli on samasugune ümbertöötlemata diiselmootorite kütus
Eestis juba on riiklik Eesti Energia. Sulle naiivikule sellest ei piisa? Samamoodi saaksid sa ka EK käest Iüpsta, sa Pühalihtsameelsus. Ha-ha-ha-ha-haa
Mis lagi käes? Bensiini hinnal ei ole lage, seda võid tõsta lõputult. Aga riik ei tee midagi, et kodanikke aidata (a´la kuidagigi reguleerida kütuse hinda- nt piirhinda kehtestades). Kartell muudkui möllab.
Palju õnne, Eesti!
Mismoodi on see reformi töö? Kes meil viimased aastad valitsuse eesotsas on olnud? Ja kui oligi reformi töö, siis kes on keelanud viletsusel asju tagasi keerata?
reform keeras vinti nii kõvasti, et keeras vindi maha. Ole nüüd mees ja keera tagasi, no ei keera kui vinti enam ei ole. Just olevat valitsus hakanud uusi vinte keerama, ehk siis saab uuesti keerama hakata.
Kaja : Puhta energia pakett sisaldab erinevaid seadusandlikke algatusi, et saada energiaturud toimima ja järk-järgult minna üle puhtamale energiale kogu Euroopas. Fossiilsete kütuste kasutamine tehakse uute reeglitega üha ebamugavamaks.
ja muu maailma aga tossutab edasi nii pölevkivi kui ka naftat,sylitavad selle maakera soojenemise peale,muidugi kindlasti on euroopa ainus suur syydlane ja peab omal köik kinni panema
et reformierakond meile säherduse jama on kaela määrinud. See ju kõik nende 20 aasta töö vili. Tänane valitsus püüab seda jama parandada. Neid järgmistel valimistel valides muutub elu siinmail sootuks.
Käisin täna ID kaarti vahetamas ja sain jälle uhke olla. Hind tõusnud 01 jaanuarist 2 euri.
Keskerakond aga hindu ei tõstvat. Nüüd loen lehest , et meie diiselküte kalleim Euroopas.
Kuhu siis teel oleme, kas rikkaima riigi või vaesunud ääremaa poole?
Tõmba kaabu silmini. Millise imega nad seda 3 senti maha tõmbavad? Mingi väidetava aktsiisilangusega? See ei kohusta kaupmeest mitte millekski. Aktsiis võib ju langeda, aga hinnad sellest ei muutu. Vaata poes korraliku alkoholi hinda (mitte mingi solgi oma). Täpselt sama, mis enne aktsiisialandust.
. Selge on see, et meil on kütuse hindade suhtes kartellikokkulelpped. Neste tõstis täna hommikul kütuse hindasid ja mõned minutid hiljem olid samad hinnad ka Cirlkel K tahvlitel ja see toimub pidevalt nii.
Konkurentsiamet peab selliseid kokkuleppeid uurima, aga nad ei oska ja ei taha ju. Hea on uurida midagi lihtsamat ja uuritakse kaua . Ka selle eest saab ametkond suuri tulemustasusid. Majandusministeerium peaks panema ameti tööle, Konkurentsiamet ju allub neile.
Igasuguse äriloogika vastane on see, et läksime hinnatousuga kaasa. Millepärast ma peaksin ostma kallimat kütust? Lihtsalt olen massohist ja kodumaa patrioot? Ja see ei ole isegi kütus.
Igasugune häma meie kütusemüüjate poolt
Valetatakse rahvale.Tegelikult on süüdi selles Rõivas ,Ossinovski ja lõpuks Ratta otsustamatus ning hind mida rahvas maksab selle eest,et reformikad võimule ei saaks. Nii lihtne see ongi. Lätis pühap bens. 1,284,diisel 1,174 sooduskaardiga.
Eks hea on nüüd ju teisi süüdistada. Kes on Ratasel keelanud 2 valitsuse jooksul midagi ette võtta ja SDE või RE käkid ära korrigeerida? Mitte keegi. Aga kas ta teeb seda? Ei tee. Vastupidi, laseb just möllata kartellil.
Eestlasele rekordid meeldivad. Prantsusmaal kollased vestid möllasid juba siis, kui 7% kütuse hind tõusis. Meil tõusis eelmine aasta julgelt 40% kokku. Kellelgi ei pilkunud isegi silm. Tundub, et eestlasel on suhteliselt ükskõik mitu nahka seljast kooritakse.
Iseenesest pole veel ühtegi tõsisemat paukugi sealpool juhtunud, on vaid üksnes ähvardused ja juba kütusehinnad on meil tõusuteel. Kütusemüüjate ahnus on ikka piiritu küll, no tere talv....
tv 3 oli küsitlus , et kas olukord iraanis põhjustab ka meil kütuse hinnatõusu . 82 % ütle , et jah ja 18% ütles, et ei . Tahaks teada kes need 18 % inimesi on :D kes tõesti usuvad , et hind ei tõuse :D :D on ikka l o llakad küll :D :D
Kui uskuda soomlaste uudiseid, siis Neste biodiisel olevat selline, mida Soomes MB maaletooja ja müüja keelas diisel mersudesse tankida. Kaubikutesse võib, kuid mitte sõiduautodesse.
Ära jahu , Mersu kaubik ei söö seda soga . just tulin teenindusest , isegi see tahm ei põle katis ära, filtrites ja nii edasi rääkimatta. Meelega keeratakse meile ja pumbatakse raha välja. BMV aga ajab nihukes vingu tagant välja et kole , suisa kõrri hakkab se hais, mis õhusaastest me räägime .
Ära ohi , aga vaata kui liha ja teraviljahind tõuseb , mis siis pontsik ja jahuvorst maksma hakkab , pealegi puiduhinna tõus mõjutab ka pakkepaberi ja salfrätiku hinda , mis siis veel tiku tihumeeter maksma hakkab??
Sulle muidugi pole mõtet seletada et kui tõuseb bensiin-diisel siis tõuseb KÕIK tagantjärgi. Gaasipea arvates läheb toit, jne ise poodidesse, kütta saab beeruga, ühistransport sõidab tuule jõul, jne
Vana mees, aga varsa aru. Miks sa arvad, et aktsiisi alandamine hinda muudab tanklas? Mitte miski ei kohusta müüjaid seda tegema. Vastupidi- nende jaoks on see hea tuluallikas. Aktsiis madal, kuid hind kõrge- puhas kasum ju.
sauna lagi! Ühtegi hinda ei panda kohe kõrge laeni. Oodake suveni, saate kahe eurost liitrihinda näha. Ka see pole veel mõisa lagi. Alles keskmise elutoa lagi.
No aga kui rahvas ikka ostab, siis miks peaks odavamalt müüma. Kui ka 2 euri liiter on, siis ega ükski sõit mugaval eestlasel ju sellepärast tegemata ei jää.
Vaadates kasumeid kütusefirmadel, siis ei oskagi kommenteerida, kui raske neil siin on... Circel K kasum oli 2018 aastal näiteks 14.3 miljonit, Nestel 10.2 miljonit eurot jne.
KOMMENTAARID (144)