sain eile petta Rimis ja õhtul veel Selveris20. veebruar 2020, 18:00
Rimis oli pesto hinnaks 1.59, kassatsekil 2.09. helistasin ja sain teada, et kampaaniahind, aga kampaania lõppenud. krt. korjake siis sildid ära. Selverist ostsin firmale pastapliiatseid - maksin sularahas 10.-€ aga arve oli 10. 36. Kassapidaja küsis, et 36 senti kas võtab boonusrahast. Ütlesin ok. ja kodus vaatan, et käibemaksu ei olegi tsekil. Helistasin ja öeldi, et kui kasutad boonusraha, siis käibemaksu ei olegi. M.O.T.T.
Ütled kassapidajale, et sa ei soovi tšekki ja ongi kõik. Mõni küsib kliendilt ise, kas too soovib või ei soovi tšekki. Muuseas, mõnikord on tšeki olemasolu hädavajalik.
esmalt on tšekki vaja kontrollimiseks, kas toodete hinnad on õigesti sisestatud8. veebruar 2020, 10:57
Kes viitsib kodust tagasi poodi minna ja siis ei võeta sind jutulegi, kes teab, kust ostsid.
Alles oli kampaania - kontrollige ostutšekki kohe, hilisemaid kaebusi arvesse ei võeta.
Väga õige, lähen teise poodi ka ja sama kaup seal müügis kallima hinnaga. Samuti suuremate ostude puhul saab kodus ostutšeki üle kontrollida.
Olen mitmel korral läinud järgmisel päeval tagasi ja saanud ka raha tagasi, sest kassapidaja eksis, lõi 2 x läbi, kalli asja. Juhtub ikka eksimusi.
Meil on poes nii, et sularahaga makstes tšekki välja ei trükita. Küsime alati, kas tšekki on vaja. Kui vaja, siis trükime välja. Kaardimakse trükib välja tšekki, mille saadame raamatupidajale. Teise tšekki kohta, mis läheks kliendile, küsime samamoodi, et kas on vaja.
Tseki Peab andma aga seaduses pole öeldud, et see ei võiks olla elektrooniline. Kaupmees saaks seadust täita väga lihtsalt ja samas ka keskkonda säästa kui pakuks kliendile ise elektroonilist kviitungit või teeks koostööd näiteks mõne teenuse pakkujaga nt Telia mtasku.
kuna kõik kliendikaardid on nagunii isikustatud ja nende ankeedil ka inimese e-mail, siis pole ju keeruline oma süsteemid niipalju ümber seadistada, et pabertšeki trükkimise asemel saadetakse see pdf kujul automaagiliselt inimese mailile, normaalsetes kassasüsteemides on pdf-i trükkimine ju olemas...
...tahan kohe tšeki saada,sest kontrollida üle,kas tšekil olev kaup vastab tegelikkusele.Väga palju on pettusi,kallim hind,lisatud kaup,mida pole jne. ja selliseid eksimusi on igas kaubandusketis,kahjuks.
No ja ilmselt on siis targem maa igasugu metallidest ja kütusest tühjaks kaevata, et masinaid ehitada ja sooja saada?????? Ainult et kuhu me siis ise kolime? Teisele planeedile elama või mis? Võibolla oleks siiski kasulikum puid kasvama panna ja neid tarbida?
raamatupidamisseadus kohustab tšekki väljastama. Kui ostad ettevõttele, siis pead ostutšeki säilitama 7a. Kui ettevõttel ostu kohta tšekki ette näidata pole, on tegu "muu kuluga" ning peab oma ostusummalt maksma lisaks maksuametile veel nii tulu kui sotsmaksu.
Need poodide ja tanklate tšekid on prinditud termopaberile ning nendel olev kiri ei säili 7 aastat, sellepärast tuleb neist koopiamasinaga tavapaberile koopia teha.
Nt kui külastada kaubanduskeskuses mitut poodi, siis on tšekk vajalik tõestamaks,et ma pole varas, kuna sama kaupa on erinevates poodides. Isiklik kogemus Suva sukapoes ja Prismas.
Kui klient maksab sularahas ja tsekki ei saa, on võimalus, et kassapidaja hiljem jookseb kliendile järele, karjudes et näiteks 19 senti jäi puudu ja kliendil polegi võimalik tõestada summa suurust.
Täpselt ! Postkastid on umbes sellest reklaamist ja kõik rändab otse prügikasti. Ühe kuuga maandub postkasti nii palju paberit, et samaväärse pabertšeki koguse saamiseks, kuluks mitu aastat.
To mmm, pane postkastile silt, et rämpsu ei taha, minul igatahes toimib. Aga sellele vaatamata toodetakse seda rämpsu tonnide viisi, keelake see paberkujul üldse ära, vot see oleks hoid, tsekk momendil siiski ostumüügi leping, mis võib hoida palju jama ära.
KOMMENTAARID (37)