Peale tervisliku toitumise on vaja mõelda, kuidas stressi maandada, rohkem liikuda ja vähendada ka toiduportse.Foto: Trang Doan / Pexels
Helen Serka-Sanchez 11. märts 2020 18:05
Kui püksirihma ots muutub aina lühemaks, pidevalt vaevab raskustunne ja väsimus, on viimane aeg mõelda lisakilodest vabanemisele. Soovitame mitte langeda trendi- ja kiirdieetide lõksu, vaid langetada kaalu tervislikult.

Kui püksirihma ots muutub aina lühemaks, pidevalt vaevab raskustunne ja väsimus, on viimane aeg mõelda lisakilodest vabanemisele. Soovitame mitte langeda trendi- ja kiirdieetide lõksu, vaid langetada kaalu tervislikult. 

Enamasti hiilivad lisakilod ligi tasahilju, nii et märkame neid alles siis, kui oleme riided mitu numbrit suuremate vastu vahetanud, kummardada on raske ja vaevab pidev väsimus. Eriti kärmelt tuleb kaalutõus koos stressiga. Olenemata sellest, kas sul on ülekilosid viis või 20, tuleb nendest lahtisaamisesse suhtuda sama tõsiselt. Kui tunned, et on aeg end käsile võtta ja lisakilod maha raputada, ole valmis, et ettevõtmine vajab kindlameelsust ja pühendumist, justkui valmistuksid maratoniks.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad