Nipid

AirBaltic ja WizzAir skeemitavad tühistatud lendude korvamisega. Tarbijakaitse: raha tuleb tagastada 7 päevaga (2)

Gerly Mägi, 11. aprill 2020 18:15
Foto: Andres Putting / Ekspress Meedia
Õhtulehe tarbijatoimetusse on pöördunud mitu lugejat, kelle sõnul on lennufirmad võtnud kasutusse kavalad nipid, et ärajäänud lendude eest ei peaks kliendile raha tagastama. Tarbijakaitseameti hinnangul tuleks raha tagasi kanda seitsme päeva jooksul.

„Mul pidi mais olema AirBalticuga kaks lendu. Aimasin juba eriolukorra puhkedes, et need võivad ära jääda, kuna lennufirma kodulehel oli siis teade, et tuhanded lennud on tühistamisel. Võtsin nendega ühendust, kuid vastust ei tulnud,“ kirjeldab Janne. Nädal hiljem saatis lennufirma teate, et tema lennud Prantsusmaale jäidki ära. Kuid edasi läks asi Janne sõnutsi kummaliseks.

Samal teemal

19.04.2020
Taavi Aasa kehtestatud lennukeelud vajavad Euroopa Komisjoni heakskiitu
11.04.2020
Air Baltic lükkas Balti lendude taasalustamise edasi
22.03.2020
KULDREEGEL: kuidas e-poes šopates veenduda kaupleja usaldusväärsuses?
09.03.2020
Politsei ei saa õigust tutvuda haigestunud inimeste andmetega