Foto: Andres Putting / Ekspress Meedia
Gerly Mägi 11. aprill 2020 18:15
Õhtulehe tarbijatoimetusse on pöördunud mitu lugejat, kelle sõnul on lennufirmad võtnud kasutusse kavalad nipid, et ärajäänud lendude eest ei peaks kliendile raha tagastama. Tarbijakaitseameti hinnangul tuleks raha tagasi kanda seitsme päeva jooksul.

Nipiraamatu toimetusse on pöördunud kaks lugejat, kelle sõnul on lennufirmad võtnud kasutusse kavalad nipid, et ärajäänud lendude eest ei peaks kliendile raha tagastama. Tarbijakaitseameti hinnangul tuleks raha tagasi kanda seitsme päeva jooksul.

„Mul pidi mais olema AirBalticuga kaks lendu. Aimasin juba eriolukorra puhkedes, et need võivad ära jääda, kuna lennufirma kodulehel oli siis teade, et tuhanded lennud on tühistamisel. Võtsin nendega ühendust, kuid vastust ei tulnud,“ kirjeldab Janne. Nädal hiljem saatis lennufirma teate, et tema lennud Prantsusmaale jäidki ära. Kuid edasi läks asi Janne sõnutsi kummaliseks.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad