"Seoses koostööpartneri tehnilise rikkega on 24. jaanuaril ajutiselt peatatud pakiautomaadist ja postkontorist pakkide väljastamine ja palume klientidel pakile mitte järele minna. Saadame klientidele, kel on saadetis kätte saada, uue SMS-i niipea, kui rike on kõrvaldatud,“ kirjutas Omniva oma kodulehel.
Sarnase sisuga SMSi said ka kliendid, kellele oli varem pakikutse telefonile tulnud.
Ettevõte palus vabandust ebamugavuste pärast.
Elisa rike kõrvaldatud, Omniva kliendid saavad pakkidele taas järgi tulla
Tehnilise vea tõttu edastas Elisa mõndadele Omniva klientidele ekslikke sõnumeid paki saabumise kohta. Nüüdseks on rike kõrvaldatud ning kliendid saavad taas pakkidele järgi minna. Kõiki rikkest puudutatud kliente on lahendusest informeeritud ning klientidele, kelle pakid ootavad pakiautomaadis või postkontoris, on saadetud korduvad pakiteated.
Rikke tõttu said sõnumid ka osad need kliendid, kel tegelikult pakki oodata ei olnud.
Ekslikult saadetud sõnumite tõttu peatati 24. jaanuaril kell 14:09 ajutiselt saadetiste väljastamine kogu Omniva pakivõrgust. Omniva palub 24. jaanuaril enne kella 14:00 saadetud sõnumid tähelepanuta jätta. Kõik korrektsed pakiteated saadetakse klientidele uuesti.
Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast!
Kommentaarid